Invitation: Banetræning for potentielle pony- og children-bruttogrupperyttere i springning

Assisterende landstræner for pony og children springryttere, Lars Trier Kjøller, inviterer til banetræning for potentielle bruttogrupperyttere (kat. 1, kat. 2 og children) hhv. den 2. og 8. maj. Lyder det som noget for dig, så læs mere her.

Banetræningen er åben for:

• Ponyekvipager, der som minimum har gennemført en S1* i 2020-2021
  • Childrenekvipager, der som minimum har gennemført LA1* i 2020-2021

Såfremt man af særlige grunde ikke har kunnet gennemføre ovenstående niveauer til stævner, men rider på det niveau til dagligt, er det muligt at få sin daglige træner til at fremsende en skriftlig begrundelse samt indstilling til elite@rideforbund.dk.

Datoer:
Søndag den 2. maj 2021 afholdes udendørs banetræning på Capacity Showjumping Center (CSC)

Lørdag den 8. maj 2021 afholdes udendørs banetræning på Bækgaarden (BÆK)

Tilmelding
Obs! Da Go!-funktionerne er ude af drift i den kommende uge, skal ønske om tilmelding foregå via e-mail til elite@rideforbund.dk med angivelse af rytterens fulde navn, fulde navn på ponyer/heste, navn på forældre, e-mail og telefon nummer, samt hvem der er deres daglige træner, senest den 22. april 2021.