Forsmag på det kommende landsholdstøj under EM i dressur i Ungarn

I slutningen af 2019 blev Trolle Company offentliggjort som officiel leverandør af en specialdesignet landsholds- og forbundskollektion fra Cavalleria Toscana. Pga. Corona-pandemien er lanceringen af den officielle kollektion desværre udskudt til stævnesæsonen 2021, men det betyder ikke, at de unge danske dressurryttere drager tomhændede til det kommende EM. De vil nemlig i stedet blive iført en midlertidig DRF X Trolle Company-kollektion, som er kreeret specielt til anledningen, så der ikke hersker tvivl om, hvor de dygtige ekvipager hører hjemme. Læs mere og se kollektionen nedenfor.

Da der i slutningen af juni måned blev åbnet op for rejser til Ungarn, hvor årets EM i dressur for unge ryttere skal afholdes, gik vi med det samme i dialog med Trolle Company omkring, hvilke muligheder der var ift. beklædning til landsholdsrytterne. Selvom designet til den egentlige landsholdskollektion har ligget fast længe, var det ikke en mulighed at nå at få sat produktionen i gang, så i stedet blev vi enige om at lave en midlertidig kollektion i et yderst begrænset oplag, som rytterne kan få med, så de stadig er godt ’klædt på’ til opgaven, siger direktør i Dansk Ride Forbund, Morten Schram Rodtwitt.

Og ejer af Trolle Company, Ulrich Trolle, er glad for at kunne være med til at klæde de danske landsholdsryttere på til trods for alle de corona-relaterede udfordringer, som de seneste måneder har budt på. – Med denne her løsning håber vi på at kunne understøtte stoltheden og fællesskabsfølelsen blandt rytterne, som skal repræsentere Danmark ved EM, og det er vi super glade for, fortæller Ulrich Trolle.

De unge danske ryttere skal ride de følgende datoer:

Pony 26. -30. august
Junior 9. - 14. august