Sådan fungerer DRF og Zibrasports streaming-aftale

Siden 2019 har Zibrasport været officiel mediepartner for DRF, hvilket bl.a. indebærer, at Zibrasport har eksklusive rettigheder til at streame fra alle DRF’s stævner. Her kan du læse mere om, hvad aftalen egentlig indebærer for dig som stævnearrangør.

New column

Selvom aftalen mellem Zibrasport og DRF efterhånden kører på tredje år, oplever vi fortsat, at nogle af vores stævnearrangører er i tvivl om, hvad aftalen indebærer, og hvordan den stiller jer ift. streaming fra netop jeres stævner. Alt det kan I læse mere om her.

Det betyder aftalen i praksis
Kort fortalt er Zibrasport officiel mediepartner til Dansk Ride Forbund, og det betyder, at Zibrasport har eksklusive rettigheder til at streame fra alle DRF’s ridesportsarrangementer/stævner. Konkret betyder det derfor, at I som stævnearrangører under DRF (medlemsklubber) altid skal kontakte Zibrasport først, hvis I ønsker streaming fra jeres stævner. Såfremt Zibrasport takker nej til at levere streamingen, er I naturligvis meget velkomne til at kontakte andre streaming-udbydere.

Her finder I oversigten over, hvilke stævner Zibrasport planlægger at streame fra i den kommende tid. Oversigten opdateres fra dag til dag, og derfor er det altid en god idé at gå i dialog med Zibrasport forud for et stævne, hvor I ønsker streaming.

Direkte kontakt hos Zibrasport:
Rikke Højgaard
Adm. Direktør
Tlf.: 40320072
E-mail: rhh@zibrasport.dk

Har I yderligere spørgsmål til mulighederne eller samarbejdet med Zibrasport, så kontakt DRF’s direktør Morten Schram Rodtwitt på tlf. 29 37 09 16 eller via mail på mro@rideforbund.dk.