DRF

Dressurens Venner

Dressurens Venner er en almennyttig forening, der støtter dansk dressursport på alle niveauer. Vi lægger vægt på høj dressurfaglighed, hestevelfærd, horsemanship og personligt engagement.

Vores mission er at højne det faglige niveau og udbrede kendskabet til dressur ved at sætte fokus på og støtte op om initiativer, der på tværs af avl og sport gør en forskel til glæde for alle, der holder af dressur. Dressurens Venner uddeler midler til dressurlandsholdene for pony-, junior og youngriders, pararyttere og seniorer. Vi støtter også internationale stævner i Danmark for at højne kendskabet til sporten og det internationale niveau. Dressurens Venner støtter blandt andet:

• Lis Hartels Mindepris
  • Dressurens Venner Cup
  • World Cup Herning

Et medlemskab af Dressurens Venner koster kr. 200,- om året som støttemedlem, og kr. 1.000 om året som aktivt medlem (med stemmeret på vores årlige generalforsamling). Man kan også vælge at støtte foreningens arbejde via et sponsorat eller bidrag.

Læs mere om foreningen og støt det gode formål via www.dressurensvenner.dk