Hvad leder du efter?

DRF

Årets Official

Dansk Ride Forbund ønsker at hylde de mange officials, der gladeligt bruger deres dyrebare fritid i ridesportens navn. Derfor uddeler vi nu prisen Årets Official, som gives til en person, der har ydet en ekstraordinær indsats til gavn for ridesporten i løbet af året. Prisen uddeles på det årlige Repræsentantskabsmøde, hvor vinderen vil blive fejret og hædret af hele forsamlingen.

Fra og med 2021 uddeler Dansk Ride Forbund én gang årligt prisen Årets Official. Prisen gives til en official, der har ydet en ekstraordinær indsats til gavn for ridesporten, og alle klubber under Dansk Ride Forbund kan indstille én kandidat.

Indstillinger modtages via en onlineformular i perioden 1. november 2023 til 1. februar 2024, og prisen uddeles i forbindelse med Repræsentantskabsmødet i april måned, hvor modtagerens store indsats vil blive hædret på behørig vis.

Link til indstilling finder I her

Kriterier for indstilling til Årets Official
Alle klubber under DRF får nu mulighed for at indstille netop dén official, de mener, fortjener at få prisen som Årets Official, og der er frit valg på alle hylder ift. både discipliner og niveauer. Eneste krav er, at der er tale om en aktiv official. Hver klub må foretage én indstilling, og denne skal indeholde en fyldestgørende begrundelse for, hvorfor netop dén official skal vinde prisen.