New column
Sådan kommer jeres klub i betragtning
For at komme i betragtning til at modtage støtte fra puljen, skal klubben være medlem af DRF. Derudover skal I skrive en motiveret ansøgning, der tydeligt redegør for, hvor mange penge I søger, hvad pengene skal bruges til, og hvilken indvirkning støttebeløbet forventes at få på rekrutteringen/aktiveringen af nye eller tidligere medlemmer. Når I har færdiggjort jeres motiverede ansøgning, skal den senest den 6. juni sendes pr. mail til kommunikation@rideforbund.dk.
Ansøgningsprocessen
Følgende datoer er gældende:
- 6. maj: der åbnes for ansøgninger til puljen
- 6. juni: deadline for ansøgninger til puljen
- 23. juni: DRF sender mails med svar på alle ansøgninger
- 25. juni: DRF offentliggør nyhed på rideforbund.dk med liste over alle støttemodtagere
- 7. juli: Støttebeløbet udbetales til de udvalgte klubber
Tjekliste til ansøgning:
- Klubben er medlem af DRF
- Der ansøges om støtte til aktiviteter/investeringer/tiltag, som har til formål at rekruttere nye medlemmer og/eller genaktivere nogle af dem, klubben har mistet under corona-pandemien
- Ansøgningen indeholder en tydelig redegørelse for følgende:
- Hvilket beløb, der søges om
- Hvad pengene skal bruges til
- Hvordan aktiviteten/investeringen/tiltaget bidrager til at rekruttere nye medlemmer og/eller genaktivere nogle af dem, klubben har mistet under corona-pandemien
- Oplysninger på klubbens kontaktperson (mail og telefonnummer)
- Kontooplysninger til udbetaling af støtte, såfremt jeres klub bliver valgt
Her kan I læse portrætter af nogle af de klubber, der modtog støtte i 2020.