Hvad leder du efter?

Rideklub & elevskole

Hjælp til afvikling af multistævne

Hvis I som klub har lyst til at afholde et multistævne, men er i tvivl om, hvordan I skal gribe det an, så læs med her.


Arbejdsgruppen for multisport tilbyder klubberne hjælp til planlægning og afvikling af multistævner. Hvis I er en klub, der ønsker at benytte dette tilbud, så send en henvendelse med ønsket stævnedato til multi@rideforbund.dk. Arbejdsgruppen vil blandt andet hjælpe med at finde ud af, hvilke klasser I kan udskrive, så de passer til klubbens ryttere. 

Regler og afvikling af et multistævne
Regler for multistævne

Opret stævnet på Rideforbund.dk
Der er mange ryttere rundt omkring i landet, som gerne vil deltage i multistævner. Derfor anbefaler vi at I opretter stævnerne på Rideforbund.dk, så flere får mulighed for at opdage jeres multistævne og tilmelde sig. I kan sagtens oprette stævnet på Rideforbund.dk men kun modtage tilmeldinger på mail, da multistævner er E-stævner. Det gør I ved at sætte en begrænsning på 0 deltagere i alle klasser og skrive i bemærkningerne, at tilmeldinger kun modtages på mail. Så er klasserne synlige på GO uden at I modtager tilmeldinger gennem GO.

Husk at sende en mail til multi@rideforbund.dk når jeres termin ligger klar til godkendelse, og igen når jeres propositioner ligger klar til godkendelse. Så har vi mulighed for at godkende jeres stævne langt hurtigere.

Rosetter og præmier
Klubben står selv for rosetter og præmier.

Udstyr og materialer
Der henvises til DRF's Fælles Bestemmelser samt reglerne for den pågældende multisportsdisciplin.