Ridesport

Mobil udstillingsstand & låneudstyr

Som et led i voltigeringsudvalgets strategi for at udbrede kendskabet voltigeringssporten, er der blevet lavet en mobil udstillingsstand. Man har mulighed for gratis at låne udstillingen til opvisninger, stævner eller andre spændende arrangementer, eller et bibliotek, hestebutik eller lign., hvor der kunne gøres reklame for voltigering. Er man en ny klub, som skal i gang med voltigering, har man også mulighed for helt gratis at låne udstyr til voltigering.

Ønsker du at låne udstillingen eller låneudstyret - så send en mail til voltigering@rideforbund.dk

Lånerudstyret:
Vil du og din klub gerne prøve voltigering men mangler udstyret?
Dansk Ride Forbund har to sæt låneudstyr som du og din klub gratis kan låne indtil i er kommet rigtig i gang. Udstyret kan lånes i en begrænset periode og kun af klubber der er medlem af Dansk Ride Forbund. Det er klubbens bestyrelse der skal ansøge om lånet.
Udstyret består af:

• En gjord
  • En undergjord
  • To indspændinger
  • En longe
  • Et filt
  • Et skum/ pølse
  • En voltigeringspisk

Lånet sker på eget ansvar, og låner har pligt til at erstatte evt. ødelagt eller bortkommen materiel.
Udstyret kan hentes og afleveres på samme adresse som udstillingsstanden, eller det kan aftales at hente dette direkte hos den rideklubben man skal overtage låneudstyret fra. Bemærk. DRF dækker ikke omkostningerne i forbindelse med at man ønsker udstyret fragtet.

Udstillingsstanden består af:
  • 1 STK. 3x3 TELT MED 3 PRINTEDE SIDER
  • 1 STK. ROOL-UP BANNER
  • 1 STK. 40" FLADSKÆRM MED INDBYGGET VIDEO/FOTO FREMVISER(usb)
  • 1 STK. HOLDER INKL. REKLAMEBROCHUER
  • 1 STK. UDSTILLINGSBORD M/HYLDE

OBS: 40" FLADSKÆRM SKAL TRANSPORTERES SEPERAT I BIL (IKKE I TRAILER!)

Se yderligere kontaktoplysninger her.