Hvad leder du efter?

DRF SpringDanmark Talent

Dansk Ride Forbund har en målsætning om, at Danmark bliver blandt verdens bedste nationer i springning. Vi tror på, at et bredt samarbejde med ridesportens interessenter og en aktiv talent- og eliteudvikling er vejen frem for dette mål. Med støtte fra foreningen SpringDanmark har vi udviklet talentprogrammet DRF SpringDanmark Talent, der henvender sig til unge ryttere i alderen 12-17 år, og som skal sikre en styrket talentudvikling samt en rød tråd frem mod brutto- og landsholdsgrupperne.

DRF SpringDanmark Talent er delt op i fire talentcentre. (ØST delt op i 2 hold)

Talent ØST 1(Sjælland/Bornholm) - næste samling bliver den 25-26. februar 2023 på Vallensbæk Rideklub

Talent ØST 2 (Sjælland/Bornholm) - næste samling bliver den 29-30. april 2023 på Vallensbæk Ridekademi.

Talent SYD (Fyn/Sydjylland) - næste samling bliver den 11-12. februar 2023 på Grindsted Rideklub

Talent MIDT Midtjylland) - næste samling bliver den 28-29 januar 2023 på Stevnstrup Rideklub samt den 15-16. april 2023 på Stevnstrup Rideklub

Talent NORD (Nordjylland) - næste samling bliver den 25-26. marts 2023 på Hjallerup Rideklub

Ansøgningsprocessen for 2022-2023
Ansøgningsprocessen er afsluttet og det er ikke længere muligt at ansøge til DRF Spring Danmark's Talent Program.

For yderligere spørgsmål kan DRF’s Eliteafdeling træffes i dagtimerne mellem 8-16 på tlf.: 78 71 26 30 eller via email elitespring@rideforbund.dk

Læs mere om foreningen SpringDanmark på deres hjemmeside her.