Hvad leder du efter?

DRF SpringDanmark Talent

Dansk Ride Forbund har en målsætning om, at Danmark bliver blandt verdens bedste nationer i springning. Vi tror på, at et bredt samarbejde med ridesportens interessenter og en aktiv talent- og eliteudvikling er vejen frem for dette mål. Med støtte fra foreningen SpringDanmark har vi udviklet talentprogrammet DRF SpringDanmark Talent, der henvender sig til unge ryttere i alderen 12-18 år, og som skal sikre en styrket talentudvikling samt en rød tråd frem mod brutto- og landsholdsgrupperne.

DRF SpringDanmark Talent er delt op i 4 talentcentre. Se under hvert center hvilke unge springtalenter der er optaget fra perioden 1. april 2021 - 31. juli 2022.

Talent ØST (Sjælland/Bornholm) - samling 8-9. maj 2021 på Riders Cup

Talent SYD (Fyn/Sydjylland) - samling 22-23. maj 2021 i Billund Sportsrideklub

Talent MIDT (Midtjylland) - samling 5-6. juni 2021 i Ikast Rideklub

Talent NORD (Nordjylland) - samling 1-2. maj 2021 i Hjallerup Rideklub

Detaljer for første samling 2021 - opdateres snarest

Ansøgningsprocessen for 2021-2022 er afsluttet.

Ønsker du at læse mere om Dansk Ride Forbunds visioner og målsætning for talentarbejdet gennem DRF SpringDanmark Talent, har vi samlet det hele i nedenstående skriv.

DRF SpringDanmark Talent - Sammen mod nye højder (pdf)

For yderligere spørgsmål kan DRF’s Eliteafdeling træffes i dagtimerne mellem 8-16 på tlf.: 43 26 28 28 eller via email elite@rideforbund.dk

Læs mere om foreningen SpringDanmark på deres hjemmeside her.