Hvad leder du efter?

FAQ

FAQ

Hvis du har problemer med siden eller spørgsmål til hvordan man bruger siden, kan du måske få svar her. Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at tage kontakt til os.

 
Hvorfor mangler der nogen stævneresultater? 

Det kan tage tid at få resultaterne fra stævnearrangøren til os, så man skal være lidt tålmodig. Hvis dine resultater stadig ikke er offentliggjort efter en måned eller hvis resultaterne er forkerte, kan du kontakte os for at få dem rettet. 

 

Hvorfor meddeler systemet, at mit rytterlicensnummer ikke er gyldigt, når jeg har betalt min rytterlicens? 

Dette kan skyldes at du er koblet til det forkerte DRF-nummer (licensnummer). Under "Min Profil" -> "Mine Oplysninger", kan du se hvilket nummer, du er koblet til. Hvis det ikke stemmer overens med det, der står på din faktura, bedes du tage kontakt til os.

 

Jeg kan ikke huske min adgangskode, hvad gør jeg? 

Du kan få tilsendt din adgangskode ved at klikke på "glemt adgangskode"