1. LC Springning Heste (100 cm) B0 (D)Spring: LC Springning Heste (100 cm) B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 60 Vis detaljer
Tilmelding
110,00
(Efteranm.
160,00
)
|
2. LB1* Springning Heste (105 cm) B7 (C)Spring: LB1* Springning Heste (105 cm) B7 (svh 1) | Max tilmeldinger 60 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
160,00
(Efteranm.
DKK
210,00
)
|
3. LB2** Springning Heste (110 cm) B7 (C)Spring: LB2** Springning Heste (110 cm) B7 (svh 1) | Max tilmeldinger 60 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
160,00
(Efteranm.
DKK
210,00
)
|
4. LA1* Springning Heste (115 cm) B0 (C)Spring: LA1* Springning Heste (115 cm) B0 (svh 2) | Max tilmeldinger 60 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
110,00
(Efteranm.
DKK
160,00
)
|
5. EKSTRA START b0 (D)Spring: Springning Showklasse - Hest B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 60 Vis detaljer
Tilmelding
110,00
(Efteranm.
160,00
)
|
AFTEN SPRING HEST UNDENDØRS
Vi starter tidligst kl 16.00
1- Stævnet afholdes Helsinge rideklub, Husebyvej 13, 3200 Helsinge
2- Stævnet afholdes udendørs(50x70) og opvarmning(25x65) foregår udendørs
3- Stævnet er åbnet for alle.
4- DRF’s reglement med de seneste rettelser er gældende, hvor intet andet er anført.
5- Seneste rettidige anmeldelsesfrist er søndag den 7. august 2022
6- Anmeldelse kun på DRF GO http://go.rideforbund.dk/forside.aspx.
7- Ved anden form for tilmelding opkræves et gebyr på kr. 50 indenfor anmeldelsesfristen.
8- Indskud er kr. 160 pr. springklasse og for show-/U-klasser kr. 110 Efteranmelding kan ske i det omfang tidsplanen tillader. Der skal meldes via GO
9- Ved efteranmeldelse indsættes indskud på konto 6301 4061683 med anførelse af navn på ekvipage og klasse. Kvittering for betaling vedlægges anmeldelse eller vises inden start på stævnedagen.
10- Stævneprogram kan ses på equipe mandag før stævnet. Klubben forbeholder sig ret til at ændre programmet frem til dagen før klassens afvikling.
11- Kontaktperson: Katrine Poulsson på mail: helsingerideklub@hotmail.com eller sms tlf.: 21551565 send helst mail
12- Sekretariatets tlf. under stævnet er 21551565 og al henvendelse under stævnet skal ske hertil.
13- HSK påtager sig intet ansvar for uheld, skader eller tyveri i forbindelse med stævnet herunder ud- og hjemrejse - hverken for personer, heste og ejendele/materiel.
14- Der tilbydes desværre ikke opstaldning.
15- Klasser med færre end 3 ekvipager vil ikke blive gennemført.
16- Ret til ændringer forbeholdes.
17- Der vil være åbent i cafeen, hvor der kan købes mad og drikke, under hele stævnet
18- Præmier/doteringer der ikke er afhentet ved stævnets afslutning tilfalder HSK. Dotering udbetales via mobilepay, send nr. helsingerideklub@hotmail.com
19- Sidste frameldingsfrist er 3 dage før 1. konkurrencedag
20- ved færre end 15 starter, reduceres doteringer med 30 %
Banedesigner: Per Krohn