1. Junior u/11: LD1-LD2 (b-bane) (D)Dressur: Procentklasse Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 100 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
125,00
(Efteranm.
DKK
240,00
)
|
2. Klasse 1: LD1-LD2 Pony (D)Dressur: Procentklasse Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 100 Vis detaljer
Tilmelding
125,00
(Efteranm.
240,00
)
|
3. Klasse 2: LC1-LC3 Pony (D)Dressur: Procentklasse Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 100 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
125,00
(Efteranm.
DKK
240,00
)
|
4. Klasse 3: LB1-LB3 Pony (D)Dressur: Procentklasse Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 100 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
125,00
(Efteranm.
DKK
240,00
)
|
5. Klasse 4: LA1-LA4 Pony (D)Dressur: Procentklasse Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 100 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
125,00
(Efteranm.
DKK
240,00
)
|
6. Klasse 5: LD1-LD2 (B-bane) Hest (D)Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 100 Vis detaljer
Tilmelding
125,00
(Efteranm.
240,00
)
|
7. Klasse 6: LC1-LC3 Hest (D)Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 100 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
125,00
(Efteranm.
DKK
240,00
)
|
8. Klasse 7: LB1-LB3 Hest (D)Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 100 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
125,00
(Efteranm.
DKK
240,00
)
|
9. Klasse 8: LA1-LA6 Hest (D)Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 100 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
125,00
(Efteranm.
DKK
240,00
)
|
10. Klasse 9: ’Bom på jord’ – 40 cm, met. B0 (D)Spring: Springning sløjfeklasse pony og hest (B0) (svh 0) | Max tilmeldinger 100 Vis detaljer
Bemærkninger– husk at angive springhøjde i ”bemærkning” når du tilmelder via Go!
Tilmelding
115,00
(Efteranm.
180,00
)
|
11. Klasse 10: 50 cm – 100 cm, met. B0. (Max LA: Kat 2 - 90cm, Kat. 3 - 80cm) (D)Spring: Springning Sløjfeklasse Ponyer (B0) (svh 0) | Max tilmeldinger 100 Vis detaljer
Bemærkninger– husk at angive springhøjde i ”bemærkning” når du tilmelder via Go!
Tilmelding
DKK
115,00
(Efteranm.
DKK
180,00
)
|
12. Klasse 12: 50 cm – 120 cm, Metode B0 (D)Spring: Springning Sløjfeklasse - Hest (B0) (svh 0) | Max tilmeldinger 100 Vis detaljer
Bemærkninger– husk at angive springhøjde i ”bemærkning” når du tilmelder via Go!
Tilmelding
DKK
115,00
(Efteranm.
DKK
180,00
)
|
Tilmeldingsfristen er lørdag den 2. august 2025.
I det omfang programmet tillader det, kan der efteranmeldes frem til onsdag d. 6. august kl. 18.00.
Efteranmeldelser skal ske via staevne@hvr-rideklub.dk
Ved rettidig framelding (senest torsdag d. 7. juli kl. 18:00) kan man ved at henvende sig på mail:
staevne@hvr-rideklub.dk og få returneret 50 % af indbetalt indskud.
DRF´s reglement er gældende.
Stævnet er åbent for distrikt 1 - 6.
Hvor ikke andet er nævnt gælder DRF’s OUT-regler
Rytter information:
Vi forbeholder os retten til at sammenlægge eller aflyse klasser med mindre end 4 tilmeldinger.
Eventuelle restancer skal betales inden start.
Kontakt vedr. stævnet på mail: staevne@hvr-rideklub.dk. Denne mail vil blive tjekket flere gange
dagligt og under hele stævnet.
Telefonnummeret der er oplyst op DRF-Go vil kun blive besvaret telefonisk en gang i mellem,
SMS fortrækkes.
Der kan maximalt være 120 starter lørdag og 250 søndag, efter først-til-mølle princippet, dog har
HVR-ryttere førsteprioritet.
Stævne adresse:
Hvidovre-Avedøre Rideklub, Avedøre Slettevej 7 C., 2650 Hvidovre
Sekretariatet er åben for henvendelser fra 1 time før første start begge dage til 30 min. efter sidste
start.
Opvisnings- og opvarmningsbane:
Udendørs 50 x 80m. grusbane.
Opvarmning udendørs 40 x 80m. grusbane
Opvarmning udendørs 20 x 40m. flisbund
Opvarmning indendørs 20 x 60m. fiberbund
Startlister:
Kan ses på https://online.equipe.com/ fra mandag d. 4. august 2025.
Program, startlister, tidsplan samt resultatlister opdateres løbende via Equipe.
Cafeteria:
Vores cafeteria er åbent under stævnet, dog lukkes ned ca. 30 min. før sidste start.
Øvrigt:
Hunde: Det er tilladt at medtage hund, såfremt denne holdes i snor.
Al færdsel på Ridecenteret foregår på eget ansvar. HVR påtager sig intet ansvar for sygdom,
ulykker, tyveri el. lign. på hest, rytter eller materiel under stævnet såvel som under ud- og
hjemtransport.
HVR ryttere:
Alle som starter for HVR skal hjælpe minimum 2 timer under stævnet og med at sætte
baner op. Hvis dette ikke indfries, uden forudgående aftale med sportsudvalget, kan
ens start blive trukket. Det er tilladt at sende en repræsentant (forældre, søskende
m.fl.)