1. LB1* Springning Ponyer (85/75/65 cm) B7 (C)Spring: LB1* Springning Ponyer (85/75/65 cm) B7 (svh 1) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
130,00
(Efteranm.
195,00
)
|
2. NORD-VEST BOX CUP - LB2** Springning Ponyer (90/80/70 cm) S2 (C)Spring: LB2** Springning Ponyer (90/80/70 cm) S2 (svh 1) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
150,00
(Efteranm.
225,00
)
|
3. NORD-VEST BOX CUP - LA1* Springning Ponyer (95/85/75 cm) S2 (C)Spring: LA1* Springning Ponyer (95/85/75 cm) S2 (svh 2) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
150,00
(Efteranm.
DKK
225,00
)
|
4. LB1* Springning Heste (105 cm) B4 (C)Spring: LB1* Springning Heste (105 cm) B4 (svh 1) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
150,00
(Efteranm.
225,00
)
|
5. LB2** Springning Heste (110 cm) B7 (C)Spring: LB2** Springning Heste (110 cm) B7 (svh 1) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
150,00
(Efteranm.
DKK
225,00
)
|
6. LA1* Springning Heste (115 cm) A (C)Spring: LA1* Springning Heste (115 cm) A (svh 2) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
150,00
(Efteranm.
DKK
225,00
)
|
7. LA2** Springning Heste (120 cm) B4 (C)Spring: LA2** Springning Heste (120 cm) B4 (svh 2) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
150,00
(Efteranm.
DKK
225,00
)
|
ADRESSE
Stævnet afholdes på Baunehøj Ridecenter, Fællesejevej 21, 4700 Næstved.
AFVIKLING og OPVARMNING
Stævnet afholdes udendørs, opvarmning indendørs (20x60m). Fiberbund både på banen og til opvarmningen.
Ved meget dårligt vejr, vil stævnet blive afholdt indendørs i 20x60 ridehus (fiberbund), med opvarmning i 20x40 ridehus.
Af hensyn til banernes bund SKAL hestepærer fjernes med det samme. Der står udstyr til formålet.
Tidsplan
Vi forventer at starte kl.16, men an på deltagerantal, kan det tidligst være kl.15
Stævneprogram kan ses på https://online.equipe.com/ ca. 1 uge før stævnet. Klubben forbeholder sig ret til at ændre programmet frem til dagen før kl. 18.
Rytterne bedes holde sig opdateret på equipe under stævnet.
TILMELDINGSFRIST, AFMELDINGSFRIST, REFUNDERING og EFTERANMELDELSE:
Tilmeldelsesfrist: onsdag d. 14/5 2025 på DRF-GO
Frameldingsfrist: Frem til sidste frist for tilmelding gives 100 % retur, dog fratrukket 50 kr. i adm. gebyr. Framelding kan kun ske på mail til: Brn.staevne@gmail.com. Frem til frameldingsfristen d. 19/5 kl. 18, gives 50% retur, dog fratrukket 50 kr. i adm. gebyr. Efter kl. 18 d. 19/5, gives intet retur, uanset årsag. Refundering af tilmeldingsgebyr udbetales via bankoverførsel efter stævnets afvikling. Der kan gå op til 8 bankdage.
Efteranmeldelse: skal ske via DRF-GO! og er KUN muligt, hvis tidsplanen tillader det og KUN efter forudgående aftale med Stævnekoordinator, som kontaktes på Brn.stavne@gmail.com. Indskud indsættes på kontonr. 6070 – 0001213989 med anførelse af navn på ekvipage og klasse. Kvittering sendes på mail til Stævnekoordinator. Ekvipagen kommer først på startlisten efter indbetaling og sendt kvittering til Stævnekoordinator.
PARKERING
Al trailerparkering foregår på den høje bane. Følg skiltene ved ankomst. Lastvogne bedes også parkere på den høje bane, dog ved pladsmangel kan der parkeres bag ved, oppe ved laden.
Personbiler bedes parkerer på parkeringspladsen foran cykelskurene, eller i kanten langs vejen. Vær her opmærksom på at trailere og lastvogne kan komme forbi, samt ikke at spærre for opkørslen til den høje bane.
Vær venligst opmærksom på, hvis din hest gøder på parkeringspladsen - der står redskaber til disposition.
SEKRETARIAT
Sekretariatet vil være åbent en ½ time før dagens første start og til en ½ time efter dagens sidste start. Udenfor dette tidsrum sendes mail til: Brn.staevne@gmail.com. Sekretariatet befinder sig omkring stævnebanen. Under stævnet kan sekretariatet kontaktes på 91813741 eller mail: Brn.staevne@gmail.com.
Stævnejury: Tina Lund, Kirstin Skjoldshøj, TD, Dommer ved C.
MAD OG DRIKKE
Caféen vil under hele stævnet sælge lækker mad og drikke mm. Caféen er beliggende omkring stævnebanen. Caféen tager IKKE imod kort, KUN mobilepay og kontanter.
PRÆMIER
Der er flotte præmier til alle klasser. Der vil i hesteklasserne være dotering. Dog ved mindre end 15 startende reduceres dotering med 30%. Ved mindre end 6 startende bortfalder dotering, dog vil der stadig være fede sponsorpræmier.
PAPIRER
Dokumentation for gyldig vaccination (hestepas), ID, rytterlicens og klubmedlemskab skal forevises på forlangende.
ANSVAR
Baunehøj Rideklub påtager sig intet ansvar for uheld, skader, tyveri m.m. i forbindelse med stævnet.
TOILET
Toiletter er beliggende i rytterstuen, som ligger oppe ved det store ridehus (20X60)
Klubbens medlemmer
Alle startende for BRN skal hjælpe minimum 3 timer til stævnet. Startende for BRN bedes henvende sig til bestyrelsen eller Kirstin, og byde ind hvor man har mulighed for at hjælpe.
Baunehøj Rideklub afholder Nord-Vest Box Cup
Se bestemmelser på rideforbund.dk.