Hvad leder du efter?

maj
2025
Fra 14-05-2025 til 14-05-2025
  • Spring
  • Hest/Pony

BRN eftermiddag/aften d-springstævne (D)

Stævnenummer
Prop00053911
Dato for resultat d. 14-05-2025
Resultatbehandling færdig
Mulighed for eftertilmeldinger
(Start ikke garanteret - kontakt stævnearrangør INDEN tilmelding)
Fællesejevej 21
4700 Næstved

Kontakt inden stævnet

BRN Stævneudvalg
11111111
brn.staevne@gmail.com

Officials

Officials ikke angivet

Klasser

Onsdag 14-05-2025

Spring: Springning Showklasse (svh 0) | Max tilmeldinger 999

Præmier:
0: 0
Tilmelding DKK 100,00 (Efteranm. DKK 150,00 )

Spring: Springning Showklasse (svh 0) | Max tilmeldinger 999

Præmier:
0: 0
Tilmelding DKK 100,00 (Efteranm. DKK 150,00 )

Spring: Springning Showklasse (svh 0) | Max tilmeldinger 999

Præmier:
0: 0
Tilmelding DKK 100,00 (Efteranm. DKK 150,00 )

Spring: Springning Showklasse (svh 0) | Max tilmeldinger 999

Præmier:
0: 0
Tilmelding DKK 100,00 (Efteranm. DKK 150,00 )

Bemærkninger til stævne

ADRESSE

Stævnet afholdes på Baunehøj Ridecenter, Fællesejevej 21, 4700 Næstved.

AFVIKLING og OPVARMNING

Stævnet afholdes udendørs, opvarmning indendørs (20x60m). Fiberbund både på banen og til opvarmningen.

Ved meget dårligt vejr, vil stævnet blive afholdt indendørs i 20x60 ridehus (fiberbund), med opvarmning i 20x40 ridehus.

Af hensyn til banernes bund SKAL hestepærer fjernes med det samme. Der står udstyr til formålet.

Alle klasser afvikles i metode B0.

Tidsplan

Vi forventer at starte kl.16, men an på deltagerantal, kan det tidligst være kl.15

Stævneprogram kan ses på https://online.equipe.com/ ca. 1 uge før stævnet. Klubben forbeholder sig ret til at ændre programmet frem til dagen før kl. 18.

Rytterne bedes holde sig opdateret på equipe under stævnet.

TILMELDINGSFRIST, AFMELDINGSFRIST, REFUNDERING og EFTERANMELDELSE:

Tilmeldelsesfrist: onsdag d. 7/5 2025 på DRF-GO

Frameldingsfrist: Frem til sidste frist for tilmelding gives 100 % retur, dog fratrukket 50 kr. i adm. gebyr. Framelding kan kun ske på mail til: Brn.staevne@gmail.com. Frem til frameldingsfristen d. 12/5 kl. 18, gives 50% retur, dog fratrukket 50 kr. i adm. gebyr. Efter kl. 18 d. 12/5, gives intet retur, uanset årsag. Refundering af tilmeldingsgebyr udbetales via bankoverførsel efter stævnets afvikling. Der kan gå op til 8 bankdage.

Efteranmeldelse: skal ske via DRF-GO! og er KUN muligt, hvis tidsplanen tillader det og KUN efter forudgående aftale med Stævnekoordinator, som kontaktes på Brn.stavne@gmail.com. Indskud indsættes på kontonr. 6070 – 0001213989 med anførelse af navn på ekvipage og klasse. Kvittering sendes på mail til Stævnekoordinator. Ekvipagen kommer først på startlisten efter indbetaling og sendt kvittering til Stævnekoordinator.

PARKERING

Al trailerparkering foregår på den høje bane. Følg skiltene ved ankomst. Lastvogne bedes også parkere på den høje bane, dog ved pladsmangel kan der parkeres bag ved, oppe ved laden.

Personbiler bedes parkerer på parkeringspladsen foran cykelskurene, eller i kanten langs vejen. Vær her opmærksom på at trailere og lastvogne kan komme forbi, samt ikke at spærre for opkørslen til den høje bane. 

Vær venligst opmærksom på, hvis din hest gøder på parkeringspladsen - der står redskaber til disposition.

SEKRETARIAT

Sekretariatet vil være åbent en ½ time før dagens første start og til en ½ time efter dagens sidste start. Udenfor dette tidsrum sendes mail til: Brn.staevne@gmail.com. Sekretariatet befinder sig omkring stævnebanen. Under stævnet kan sekretariatet kontaktes på 91813741 eller mail: Brn.staevne@gmail.com.

Stævnejury: Tina Lund, Kirstin Skjoldshøj, TD, Dommer ved C.

MAD OG DRIKKE

Caféen vil under hele stævnet sælge lækker mad og drikke mm. Caféen er beliggende omkring stævnebanen. Caféen tager IKKE imod kort, KUN mobilepay og kontanter.

PRÆMIER

Der er flotte rosetter til alle der rider fejlfrit. Disse rosetter kan afhentes i sekretariatet efter endt fejlfri runde.

PAPIRER

Dokumentation for gyldig vaccination (hestepas), ID, rytterlicens og klubmedlemskab skal forevises på forlangende.

ANSVAR

Baunehøj Rideklub påtager sig intet ansvar for uheld, skader, tyveri m.m. i forbindelse med stævnet.

TOILET

Toiletter er beliggende i rytterstuen, som ligger oppe ved det store ridehus (20X60)

Klubbens medlemmer

Alle startende for BRN skal hjælpe minimum 3 timer til stævnet. Startende for BRN bedes henvende sig til bestyrelsen eller Kirstin, og byde ind hvor man har mulighed for at hjælpe.