Hvad leder du efter?

jun
2025
Fra 04-06-2025 til 04-06-2025
  • Spring
  • Hest/Pony

HSR Aftenstævne i spring (D) (D)

Stævnenummer
Prop00053334
Dato for resultat d. 04-06-2025
Resultatbehandling færdig
Mulighed for eftertilmeldinger
(Start ikke garanteret - kontakt stævnearrangør INDEN tilmelding)
Horsens Sportsrideklub (Distrikt D10)
Thorsgårdsvej 40
8700 Horsens

Kontakt inden stævnet

Stævneudvalget
00000000
staevne@horsenssportsrideklub.dk

Officials

Officials ikke angivet

Klasser

Onsdag 04-06-2025

Spring: Springning Showklasse (svh 0) | Max tilmeldinger 999

Præmier:
0: 0
Bemærkninger

Der kan startes 2 gange. Der rides i 10 cm interval fra 10-70 cm. Fra 70 cm må der rides med 5 cm interval

Tilmelding DKK 100,00 (Efteranm. DKK 200,00 )

Spring: Springning Showklasse (svh 0) | Max tilmeldinger 999

Præmier:
0: 0
Bemærkninger

Der kan startes 2 gange. Der rides i 10 cm interval fra 10-100 cm. Fra 100 cm må der rides med 5 cm interval

Tilmelding DKK 100,00 (Efteranm. DKK 200,00 )

Bemærkninger til stævne

1.      Stævnet afholdes på adressen: Thorsgårdsvej 40, 8700 Horsens

2.       Anmeldelsesadresse: Tilmelding SKAL ske via DRF GO. Skulle der opstå situationer, hvor der ikke kan tilmeldes sådan, opkræves der tastegebyr på 50 kr. (Ved tilmelding via mail forpligter man sig i det øjeblik, vi har tastet din tilmelding til at betale indskud, også selv om man melder fra igen. Rytterlicens og Hest-id, SKAL oplyses.) Al tilmelmelding på mail betragtes som efteranmeldelse, uanset årsag.

3.       Frameldingsfrist ifølge DRF's fællesbestemmelser. Al framelding skal ske på mail og husk at sende alle oplysninger.

4.       Kontaktperson før stævnet: Mail:staevne@horsenssportsrideklub.dk. Mail tjekkes dagligt 1 uge inden sidste tilmelding. Telefon under stævnet (åben 1 time før start): 60 69 29 47 (SMS besvares ikke.)

5.       Mobilpay er muligt på 582962.

6.       Ved eftertilmelding SKAL klubben kontaktes inden.

7.       Startlister og resultater findes online på Equipe. Alle opfordres til løbende at holde sig orienteret. 

8.       Minimum 1 hjælpervagt pr. HSR-rytter, der starter under stævnet

9.       Følg klubben på vores hjemmeside www.horsenssportsrideklub.dk eller facebook eller IG.

10.     Vi anbefaler, at man følger DRF´s retningslinjer ift sygdom blandt heste. Staldene er lukkede for udefra kommende heste, og boksudlejning under  stævnet  tilbydes ikke.

11.     Gyldigt vaccinationskort, hestepas og klubmedlemsbevis skal kunne vises på forlangende.

12.     Der rides udendørs.Stævnet afvikles på vores 55*75 ridebane som er renoveret i 2024.Opvarmning sker i 20 x 60 ridehal med fiberbund samt i tilstødende ridehal på 18 x 38 med fiberbund. Alle samler selv op straks efter deres hest/pony gøder. Der forefindes trillebører i hjørnet af ridehallerne og udendørs banen. 

13.     Der er mulighed for køb af mad og drikke i vores cafeteria, som har åbent under hele stævnet.

14.     OBS! Den enkelte klasse kan deles op i enkelte programmer, hvis der er nok tilmeldinger til det, og hvis det er det, der får dommersammensætningen til at gå op. Ligeledes kan rækkefølgen på klasserne ændres, hvis det er det, der får dommersammensætningen til at gå op.

15.    I showklasserne må der modtages hjælp til og med 30 cm.