1. LD %klasse Hest og pony for rideskoleryttere (E)Dressur: Procentklasse Hest & Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
100,00
(Efteranm.
DKK
150,00
)
|
2. LC %klasse Hest og pony for rideskoleryttere (E)Dressur: Procentklasse Hest & Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
100,00
(Efteranm.
DKK
150,00
)
|
3. LD %klasse for Hest og pony for klubbens medlemmer (E)Dressur: Procentklasse Hest & Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
100,00
(Efteranm.
150,00
)
|
4. LC %klasse Hest & Pony for klubbens medlemmer (E)Dressur: Procentklasse Hest & Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
100,00
(Efteranm.
DKK
150,00
)
|
BEMÆRK VI TAGER IKKE MOD DANKORT – MEN HAR MOBILEPAY I CAFEEN!
1- Stævnet afholdes Baunehøj Ridecenter, Fællesejevej 21 - 4700 Næstved.
2- Stævnet afholdes indendørs i 20x60 m ridehus med fiberbund. Der opvarmes i indendørs 20x40 m ridehus med fiberbund.
3- Stævnet er KUN åbent for klubbens medlemmer.
4- Seneste rettidige tilmeldingsfrist er fredag d. 21. marts 2025
5- I procentklasser er det tilladt en ekvipage at starte to gange, hvis der rides to forskellige programmer.
6- Alle programmer rides på b-bane (20x40) uanset om det er hest eller pony
7- Anmeldelse kun på DRF GO http://go.rideforbund.dk/
8- Ved anden form for tilmelding kontaktes Julie Vahlkvist på mail: brn.staevne@gmail.com indenfor tilmeldingsfristen.
9- Efteranmeldelse kan ske i det omfang tidsplanen tillader og ved 50% ekstra i startgebyr pr. klasse.
10- Ved efteranmeldelse indsættes indskud på konto 6070 – 0001 213 989 med anførelse af navn på ekvipage og klasse. Kvittering sendes på mail til stævnekoordinator på Brn.staevne@gmail.com
11- Stævneprogram kan ses på https://online.equipe.com/ ca. 5 dage før stævnet. Klubben forbeholder sig ret til at ændre programmet frem til dagen før kl. 18
12- Kontaktperson: Julie Vahlkvist på mail: brn.staevne@gmail.com
13- Sekretariatets tlf. under stævnet er: 91 81 37 41 og henvendelse under stævnet skal ske hertil.
14- BRN påtager sig intet ansvar for uheld, skader eller tyveri i forbindelse med stævnet herunder ud- og hjemrejse - hverken for personer, heste og ejendele/materiel.
15- Ret til ændringer forbeholdes.
16- Der vil være åbent i cafeen, hvor der kan købes mad og drikke, under hele stævnet
17- Præmier der ikke er afhentet ved stævnets afslutning, tilfalder BRN.
18- Stævnetøj er ikke et krav. Men hesten skal være vasket og ordnet inden start. Gerne flettet
OBS – det forventes at klubbens egne medlemmer og startende fra rideskolen bakker op omkring stævnet og melder sig som hjælpere, hvis man selv regner med at deltage til stævnet.