Hvad leder du efter?

sep
2025
Fra 20-09-2025 til 20-09-2025
  • Dressur
  • Hest/Pony

VM Hold (D)

Stævnenummer
Prop00053033
Dato for resultat d. 20-09-2025
Propositioner godkendt
Mulighed for eftertilmeldinger
(Start ikke garanteret - kontakt stævnearrangør INDEN tilmelding)
Vindinge Rideklub (Distrikt D03)
Mosestykket 21
4000 Roskilde

Kontakt inden stævnet

Vindinge Rideklub
xxx
dressur@vindingerideklub.dk

Officials

Officials ikke angivet

Klasser

Lørdag 20-09-2025

Dressur: Dressur Showklasse - Hest & Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 99

Præmier:
Tilmelding DKK 0,00 (Efteranm. DKK 800,00 )

Dressur: Dressur Showklasse - Hest & Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 99

Præmier:
Tilmelding 0,00 (Efteranm. 0,00 )

Lørdag 20-09-2025

Dressur: Dressur Showklasse - Hest & Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 16

Præmier:
0: 0
Tilmelding DKK 500,00 (Efteranm. DKK 800,00 )

Dressur: Dressur Showklasse - Hest & Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 64

Præmier:
0: 0
Tilmelding 0,00 (Efteranm. 0,00 )

Bemærkninger til stævne

VM for hold:

Hold VM er åben for max. 16 hold efter ”først til mølle” princippet ved tilmelding på GO

Indskud er 500 kr. pr. hold (Efteranm. 800 kr.)

Hold VM rides efter OUT-regler. Husk at det er rytterens eget ansvar at kontrollere, hvilket program man må ride ift. OUT-reglerne.

Hvert hold skal bestå af 3-4 ryttere, hvoraf de 3 bedste resultater tæller til det samlede resultat. Der rides efter valgfrit program til og med sværhedsgrad 2 for hest og sværhedsgrad 3 for pony dvs. (LD2- LA4 for pony) og (LD2 - LA6 for hest) . Holdet kan bestå af både hest/pony. Ryttere/heste kan KUN deltage én gang.

HUSK: Holdet tilmeldes på GO. En rytter melder til i holdklassen og derefter melder ALLE ekvipager til i klassen for øvrige hold ryttere. HOLDNAVN & PROGRAM skal skrives i feltet ”bemærkninger”. Derudover bedes alle hold sende en mail til dressur@vindingerideklub.dk med holdnavn, navnene på alle equipager samt programmer hurtigst muligt ved tilmelding. 

Ændringer for de enkelte hold kan foregå løbende frem til tirsdag d. 16.9 kl. 17.00, herefter vil det KUN være muligt at ændre på rytteren eller hesten, men ikke på programmet der skal rides.

Evt. ændringer skal sendes pr. mail: dressur@vindingerideklub.dk

Stævnet afvikles papirløst, så husk at kontrollere mail på GO, så vi kan sende kritikken efter klassens afslutning.

Vores Cafe vil have åbent under hele stævnet. 😊

Toilet findes i stalden.

Hvor intet andet er anført vil Dansk Rideforbunds reglement være gældende.

RKV hæfter ikke for ulykkestilfælde og/eller sygdom hos hest/rytter under stævnet, ej heller under ud- og hjemtransport. Tilsvarende gælder for tyveri, beskadigelser og lignende.

Al færdsel på gården foregår på eget ansvar.

Fremmede venligsindede hunde er velkomne i snor.

Vi glæder os til at se jer :-)