1. LB1-3 Procentklasse Pony (C)Dressur: Procentklasse Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 20 Vis detaljer
BemærkningerKlassen deles op efter gældende regler ved 6 eller flere kat. 2 og/eller kat. 3 ekvipager
Tilmelding
150,00
(Efteranm.
250,00
)
|
2. LA1-4 Procentklasse Pony (C)Dressur: Procentklasse Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 20 Vis detaljer
BemærkningerKlassen deles op efter gældende regler ved 6 eller flere kat. 2 og/eller kat. 3 ekvipager
Tilmelding
150,00
(Efteranm.
250,00
)
|
12. PRI-PRT Procentklasse Pony (C)Dressur: Procentklasse Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 30 Vis detaljer
BemærkningerKlassen deles op efter gældende regler ved 6 eller flere kat. 2 og/eller kat. 3 ekvipager
Tilmelding
150,00
(Efteranm.
250,00
)
|
13. Pony Kür (C)Dressur: FEI Pony Kür (svh 6) | Max tilmeldinger 10 Vis detaljer
BemærkningerKlassen deles op efter gældende regler ved 6 eller flere kat. 2 ekvipager
Tilmelding
150,00
(Efteranm.
250,00
)
|
8. LA4-6 Procentklasse Hest, Afd. A (C)Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 12 Vis detaljer
Tilmelding
180,00
(Efteranm.
275,00
)
|
9. LA4-LA6 Procentklasse Hest, Afd. B (C)Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 12 Vis detaljer
Tilmelding
180,00
(Efteranm.
275,00
)
|
10. MB0-3 Procentklasse Hest, Afd. A (C)Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 12 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
180,00
(Efteranm.
DKK
275,00
)
|
11. MB0-3 Procentklasse Hest, Afd. B (C)Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 12 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
180,00
(Efteranm.
DKK
275,00
)
|
14. PRI-PRT-PRM Procentklasse Pony (C)Dressur: Procentklasse Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 30 Vis detaljer
BemærkningerKlassen deles op efter gældende regler ved 6 eller flere kat. 2 og/eller kat. 3 ekvipager
Tilmelding
150,00
(Efteranm.
250,00
)
|
5. Afslutningsarrangement for årgang '08 (E)ServiceDax: Equipe - Ydelse 1 (SVH 0) | Max tilmeldinger 99 Vis detaljerBemærkningerPrisen er for 3 personer (rytter inkl) og inkluderer en speciel afslutningsroset samt lidt snacks/drikke mm. Det er kun årgang '08, der kan tilmelde sig dette arrangement. Angiv hvor mange I deltager.
Tilmelding
120,00
(Efteranm.
120,00
)
|
15. Ekstra deltager (E)ServiceDax: Equipe - Ydelse 1 (SVH 0) | Max tilmeldinger 99
Tilmelding
50,00
(Efteranm.
50,00
)
|
Afslutning for årgang '08: Lørdag d. 28. december holder vi et arrangement for tilmeldte årgang 08-ryttere, der har sidste ponyår. Det er for alle 08'ere - uanset om du er FEI-rytter, klubstævnerytter eller bare nyder at hygge med din pony i stalden og på banen derhjemme, og du kan deltage, uanset om du starter klasser til nytårsstævnet eller ej. Vi skal høre om din ponytid, uddele særlige rosetter, og vi serverer lidt godt til mund og gane. Nærmere program for arrangementet bliver fastlagt, når vi kender antal starter mm. på dagen. Se på Equipe for nærmere info ca. en uge inden stævnestart. Ved tilmelding må I meget gerne skrive, hvor mange I kommer. Ved mere end 3 deltagere pr. rytter (rytter inklusiv) betales et tillæg på 50 kr. pr ekstra deltager.
Stævnet afholdes indendørs på adressen: Nordmarksvej 12, 2680 Solrød.
Opvarmningsbanen er 20x40. Hvis vejret tillader det, kan der skridtes af på vores udendørsbaner.
Anmeldelsesfrist d. 19.12.2024 - Først til mølle, via DRF GO! Vi prioriterer årgang '08 ved mange tilmeldinger.
Efteranmeldelser sker på DRF GO! - Hvis tidsplanen tillader det og mod forudgående aftale med SOLR. Efteranmeldelsesgebyr indbetales på mobilepay 13623 - Husk at skrive rytters fulde navn samt at sende et billede af betalingen pr. mail.
Frameldingsfristen er mandag d. 23. december. Tilbagebetaling på startgebyr m.v. sker i henhold til Dressureglementet og Fællesbestemmelserne. I perioden fra sidste anmeldelsefrist til frameldingfristen returneres 50% af startgebyr ved frameldning, dog kun hvis frameldning skyldes sygdom hos hest eller rytter. Efter frameldingsfristen returneres intet uanset årsag. Framelding skal ske pr. mail til solr.rideklub@gmail.com.
Vi forbeholder os retten til at tage 50 kr. i administrationsgebyr ved ændringer.
Venteliste: Såfremt klasserne er fyldt op, og man ønsker at komme på venteliste, sendes der er en mail med oplysninger med ønsket klasse samt navn på ekvipagen. Der prioriteres ryttere fra årgang '08.
Doteringer overføres til bankkonto efter stævnet. Det er dit eget ansvar at få afleveret reg. og kontonummer i sekretariatet umiddelbart efter præmieoverrækkelsen. Møder man ikke op til præmieoverrækkelse uden forudgående aftale med klubben, tilfalder dotering, præmie samt roset klubben, jf. DRF's regler herom.
Kontakt før stævnet kan ske pr. mail på solr.rideklub@gmail.com.
Sekretariat under stævnet: solr.rideklub@gmail.com
Stævnepladsen åbner lørdag d. 28. december ca. en time før første start.
Hvor intet andet er anført er DRFs reglement gældende.
SOLR forbeholder sig ret til at aflyse, dele eller samle klasser samt ændre på klassernes rækkefølge under hensyn til, hvad der er bedst for stævnets afvikling.
Foreløbige startlister kan ses på online.equipe.com fra ca. 5 dage før stævnet - endelige startlister kan ses dagen før fra kl. 20.00.
SOLR hæfter ikke for ulykke og sygdom hos hest, rytter og hestepasser under stævnet eller på ud- og hjemrejse.
TD til stævnet: Se yderligere info om dommere samt TD på Equipe, når stævnet nærmer sig.
Antal starter pr. dag er 80.