1. Procentklasse Hest LC1-LC3 (D)Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 10 Vis detaljer
Tilmelding
100,00
(Efteranm.
0,00
)
|
2. Procentklasse Hest LA1-LA6 (D)Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 10 Vis detaljer
Tilmelding
100,00
(Efteranm.
0,00
)
|
3. Minihesteklasse 140-160cm LC1-LA3 (D)Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 10 Vis detaljer
Tilmelding
100,00
(Efteranm.
0,00
)
|
4. Procentklasse Hest LC-LB Afd. B (D)Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 4 Vis detaljer
Tilmelding
100,00
(Efteranm.
0,00
)
|
5. Procentklasse Hest LA Afd. B (D)Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 4 Vis detaljer
Tilmelding
100,00
(Efteranm.
0,00
)
|
1. Stævnet afholdes på adressen: Thorsgårdsvej 40, 8700 Horsens
2. Anmeldelsesadresse: Tilmelding SKAL ske via DRF GO
Skulle der opstå situationer hvor der ikke kan tilmeldes sådan, opkræves der tastegebyr på 50kr. (Ved tilmelding via mail, forpligter man sig i det øjeblik vi har tastet din tilmelding til at betale indskud, også selv om man melder fra igen. Rytter licens og Hest id, SKAL oplyses.) Alt tilmelding på mail, betragtes som efteranmeldelse, uanset årsag.
3. Frameldingsfrist ifølge DRF fællesbestemmelser, for dressur 11/11 kl 18.00, alt framelding skal ske på mail, husk at send alle oplysninger.
4. Kontaktperson før stævnet: Mail:staevne@horsenssportsrideklub.dk (Andet end mails besvaret IKKE.) Mail tjekkes dagligt 1 uge inden sidste tilmelding.Telefon under stævnet (åben 1 time før start): 60 69 29 47 (SMS besvares ikke.)
5. Mobilpay er muligt på 582962
6. Ved eftertilmelding SKAL klubben kontaktes inden.
7. Startlister og resultater findes online på Equipe. Alle opfordres til løbende at holde sig orienteret.
8. Minimum 1 hjælpervagt pr. HSR-rytter, der starter under stævnet
9. Følg klubben på vores hjemmeside www.horsenssportsrideklub.dk eller facebook eller IG
10. Forventet starttidspunkt 16:00, afhængig af antal starter.
11. Der rides efter DRF's OUT regler.
12. Vi anbefaler, at man følger DRF´s retningslinjer ift sygdom blandt heste. Staldene er lukkede for udefra kommende heste, og boksudlejning under stævnet tilbydes ikke.
13. Gyldigt vaccinationskort, hestepas og klubmedlemsbevis skal kunne vises på forlangende
14. Der rides indendørs. Stævnet afvikles i 20 x 60 ridehal med fiberbund. Opvarmning i tilstødende ridehal på 18 x 38 med fiberbund. Max 10 ryttere ad gangen på opvarmningen. Skridt varm/af udendørs. Alle samler selv op straks efter deres hest/pony gøder. Der forefindes trillebører i hjørnet af hallerne hertil.
15. Der er mulighed for køb af mad og drikke i vores cafeteria, som har åbent under hele stævnet
Max 32 starter i dressur. Tilmelding kan lukke før anmeldelsfristen, såfremt max antal starter er nået. Hvis klassen er fyldt, så send en mail og kom på venteliste. Efter tilmeldingsfristen fyldes op til max 32 starter.