1. LC Springning Ponyer (80/70/60 cm) B0 (C)Spring: LC Springning Ponyer (80/70/60 cm) B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
100,00
(Efteranm.
DKK
150,00
)
|
2. LB1* Springning Ponyer (85/75/65 cm) S2 (C)Spring: LB1* Springning Ponyer (85/75/65 cm) S2 (svh 1) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
100,00
(Efteranm.
DKK
150,00
)
|
3. LB2** Springning Ponyer (90/80/70 cm) B7 (C)Spring: LB2** Springning Ponyer (90/80/70 cm) B7 (svh 1) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
100,00
(Efteranm.
DKK
150,00
)
|
4. LA1* Springning Ponyer (95/85/75 cm) A (C)Spring: LA1* Springning Ponyer (95/85/75 cm) A (svh 2) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
100,00
(Efteranm.
DKK
150,00
)
|
5. LC Springning Heste (100 cm) B0 (C)Spring: LC Springning Heste (100 cm) B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
100,00
(Efteranm.
DKK
150,00
)
|
6. LB1* Springning Heste (105 cm) B7 (C)Spring: LB1* Springning Heste (105 cm) B7 (svh 1) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
150,00
(Efteranm.
225,00
)
|
7. LB2** Springning Heste (110 cm) B4 (C)Spring: LB2** Springning Heste (110 cm) B4 (svh 1) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
150,00
(Efteranm.
225,00
)
|
8. LA1* Springning Heste (115 cm) A (C)Spring: LA1* Springning Heste (115 cm) A (svh 2) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
150,00
(Efteranm.
DKK
225,00
)
|
Bemærkninger til stævne
~Almindelige bestemmelser ved Baunehøj Rideklub Næstveds C-stævne i spring d.5 juni 2024.
BEMÆRK VI TAGER IKKE MOD DANKORT – MEN HAR MOBILEPAY I CAFEEN!
1- Stævnet afholdes Baunehøj Ridecenter, Fællesejevej 21 - 4700 Næstved.
2- Vi ser gerne man har en hjælper med til at samle hestepærer op med mere.
3- Vi forventer at starte kl.16, men an på deltagerantal, kan det tidligst være kl.15
4- Parkering må kun ske på de anviste pladser. Fortrinsvist på den høje ridebane.
5- Stævnet afholdes udendørs (ca. 60x35m), opvarmning indendørs (20x60m). Fiberbund både på banen og til opvarmningen.
6- Hvis det bliver meget dårligt vejr, så vil stævnet blive afholdt indendørs i 20x60 ridehus (fiberbund), med opvarmning i 20x40 ridehus med fiberbund.
7- Stævnet er åbnet for alle.
8- DRF’s reglement med de seneste rettelser er gældende, hvor intet andet er anført.
9- Seneste rettidige anmeldelsesfrist er onsdag 29 maj.
10- Anmeldelse kun på DRF GO http://go.rideforbund.dk/forside.aspx.
11- Ved anden form for tilmelding opkræves et gebyr på kr. 50 indenfor anmeldelsesfristen.
12- Efteranmelding kan ske i det omfang tidsplanen tillader og ved 50 % ekstra i startgebyr pr. start.
13- Ved efteranmeldelse indsættes indskud på konto 6070 – 0001 213 989 med anførelse af navn på ekvipage og klasse. Kvittering for betaling vedlægges anmeldelse eller vises inden start på stævnedagen.
14- Stævneprogram kan ses på https://online.equipe.com/ ca. 5 dage før stævnet. Klubben forbeholder sig ret til at ændre programmet frem til dagen før klassernes afvikling.
15- Kontaktperson: Laura Olsen på mail: brn.staevne@gmail.com
16- Sekretariatets tlf. er: 91 81 37 41 – ENHVER henvendelse under stævnet skal ske hertil. Under stævnet er det ikke sikkert at mails kan blive bevaret.
17- BRN påtager sig intet ansvar for uheld, skader eller tyveri i forbindelse med stævnet herunder ud- og hjemrejse - hverken for personer, heste og ejendele/materiel.
18- Der tilbydes desværre ikke opstaldning.
19- Alle klasser vil blive gennemført.
20- Ret til ændringer forbeholdes.
21- Der vil være åbent i cafeen, hvor der kan købes mad og drikke, under hele stævnet
22- Præmier der ikke er afhentet ved stævnets afslutning tilfalder BRN.
23- Klasserne afholdes fortløbende
OBS – det forventes at klubbens egne medlemmer bakker op omkring stævnet og melder sig som hjælpere minimum 2 timer hvis man selv regner med at deltage til stævnet.