1. Springning Showklasse - Pony B0 20 - 100 CM (D)Spring: Springning Showklasse - Pony B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
BemærkningerÅben for alle, KAT III max 80 CM, KAT II max 90 CM, Kat I max 100 CM
Tilmelding
DKK
100,00
(Efteranm.
DKK
150,00
)
|
2. Springning Showklasse - Hest B0 50-110 CM (D)Spring: Springning Showklasse - Hest B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
BemærkningerÅben for alle
Tilmelding
DKK
100,00
(Efteranm.
DKK
150,00
)
|
3. Ekstra start i klasse 1 og 2 (D)Spring: Springning Showklasse - Hest & Pony B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
100,00
(Efteranm.
DKK
150,00
)
|
1. DRF’s reglement er gældende, hvor intet andet er anført.
Stævnet er KONTANTLØST! Vi modtager KUN Mobilepay!!!
B0 rosetter kan afhentes i sekretariatet.
2. Stævnet afholdes på Ballerup Rideklub, Kildesvinget 16, 2750 Ballerup. OBS!!! Indkørsel med trailer og lastbil skal ske via stævneindkørsel fra Skovvej. Se kørselsvejledning under stævneinformation på equipe.
3. Stævnet afholdes udendørs med opvarmning udendørs.
4. Stævnet er åbent for alle distrikter.
5. Banebygger: Per Krohn
6. Kontaktperson: staevner@balleruprideklub.dk - OBS tlf. vil KUN være åben ½ time før, under og ½ time efter dagens klasser. Der kan ikke skrives SMS til telefonen!
7. Indskud ved online tilmelding: 100 kr.
8. Efteranmeldelse mod 1½ x indskud.
9. Tilmelding foregår online via www.go.rideforbund.dk. Efteranmeldelse skal ske via rideforbund.dk - GO. Betaling for manuel tilmelding/efteranmeldelse SKAL ske via Mobilepay på 146041. Tilmelding via mail koster et administrationsgebyr på 50 kr.
10. Sidste tilmelding er tirsdag den d. 4. juni 2024
11. Frist for afmelding er kl 18.00, dagen inden klassens start.
12. Sidste frist for efteranmeldelse 30 min. inden klassens start.
13. Det er tilladt at starte to gange i samme klasse. Ekstra start skal tilmeldes via klasse 3.
14. Retur indskud, dotering og andre tilgodehavender skal være der været givet besked om til sekretariatet inden stævnet er slut. Ellers vil pengene tilfalde klubben.
15. Program, tidsplan og startlister kan ses på live.rideforbund.dk ca. 1 uge før stævnets start.
16. Sekretariatet vil være åbent en ½ time før stævnets start. Tlf. 2627 6348. OBS tilf. vil kun være åben ½ time før, under og ½ time efter dagens klasser.
17. Gyldigt vaccinationskort og hestepas, skal kunne forevises på forlangende.
18. Klubben hæfter ikke for ulykkestilfælde eller sygdom hos hest, passer eller rytter under stævnet, samt på ud- og hjemtransport
19. Klubben forbeholder sig ret til at aflyse klasser med for få tilmeldte
Ret til ændringer, sammenlægning af klasser og flytning af klasser forbeholdes. Klasserne afvikles fortløbende.