1. Springning Showklasse - Pony B0 - 10-70 (D)Spring: Springning Showklasse - Pony B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
100,00
(Efteranm.
DKK
100,00
)
|
2. Springning Showklasse - Pony B0 70-100 (D)Spring: Springning Showklasse - Pony B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
100,00
(Efteranm.
DKK
100,00
)
|
3. Springning Showklasse - Hest B0 30-70 (D)Spring: Springning Showklasse - Hest B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
100,00
(Efteranm.
DKK
100,00
)
|
4. Springning Showklasse - Hest B0 70 - 90 (D)Spring: Springning Showklasse - Hest B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Bemærkningerder vil være lidt fyld
Tilmelding
DKK
100,00
(Efteranm.
DKK
100,00
)
|
5. Springning Showklasse - Hest B0 90-120 (D)Spring: Springning Showklasse - Hest B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Bemærkningerder vil være lidt mere fyld
Tilmelding
DKK
100,00
(Efteranm.
DKK
100,00
)
|
Stævne bemærkninger
1: Stævne adresse: Klintholm Rideklub, Tofthøjvej 5, 7300 Jelling.
2: Springning: varmes der op inde på 20*40 bane eller 25*60 bane med Walber fiberbund, og rides ude på 30*70 bane med Walber fiberbund - Ved højde 10-30 cm. må der modtages hjælp på banen og rides i farvede ridebukser.
3: Dressur: varmes der op inde på 20*40 bane eller ude på bane med Walber fiberbund og rides inde på A eller B bane med Walber fiberbund. Der skal i alle klasser, hvor der er mulighed for at ride 2 gange rides 2 forskellige programmer. I E-klassen må der modtages hjælp på banen.
Hvis der bliver dårligt vejr, flyttes udendørs stævner ind.
4: Sidste anmeldelsesfrist 3.7.24
5: Tilmelding: skal ske via DRF GO. Ved spørgsmål, kontakt DRF eller os. Mail: klintholmrideklubstaevne@gmail.com med tydelig angivelse af rytterens og hestens navn samt klasser. Indbetaling hvis der bliver brug for det til reg. nr. 9551 konto nr. 4202026198
6: Framelding: senest d.7.7.24 kl 18 Ved framelding inden anmeldelsesfristens udløb refunderes 100 % minus 50 kr. Efter anmeldelsesfristen men inden frameldingsfristen refunderes 50%. Efter frameldingsfristen refunderes 0%.
7: Efteranmeldelse: Modtages via DRF go. Hvis tidsplanen tillader det. I skal dog altid lige kontakte os også, så har vi nemlig en ide om hvor mange det drejer sig om.
8: Kontaktperson inden stævnet: Tina Kusk Baasch - 40381817 (kun SMS) eller via mail: klintholmrideklubstaevne@gmail.com
9: Regler: For alle klasser gælder DRF`s reglement og der rides efter gældende OUT-regler.
10: Doteringer: efter DRF regelement.
11: Sammenlægning/aflysning: Klubben forbeholder sig ret til at sammenlægge eller aflyse klasser med under 3 tilmeldte ekvipager, eller under 3 tilmeldte ponyer indenfor hver kategori. Vi forbeholder os retten til at aflyse/sammenlægge eller dele klasser, samt ændre i klasserækkefølgen.
12: Rækkefølge: klasserne afholdes ikke nødvendigvis i samme rækkefølge som i propotionerne.
13: Beviser: Hestepas, vaccinationsdokumenter og klubmedlemsskab fremvises på forlangende.
14: Hjælpere: Klubbens startende medlemmer forventes at deltage i afviklingen af stævnet. Medlemmer som ikke starter er også hjertelig velkommen til at deltage, dette vil være en stor hjælp for klubben.
15: Hæftelse: Klubben KLIR og Klintholm ridecenter hæfter ikke for uheld/tyveri/skader, der måtte opstå i forbindelse med stævnet.
16: Sikkerhed: Alle der færdes til hest skal bære fastspændt godkendt ridehjelm, det er ikke tilladt at færdes i halmladen, det er ikke tilladt at klatre ovenpå, ved siden af og omkring halmballer, wrap, træpiller og spåner. Alle der håndterer hest fra jorden skal have kvalifikationer til at håndtere den pågældende hest.
Kun ved E klasserne
17: Inviterede klubber: TURK, JORK