Hvad leder du efter?

aug
2023
Fra 16-08-2023 til 16-08-2023
  • Spring
  • Hest/Pony

BRN eftermiddag/aften springstævne (D)

Stævnenummer
Prop00048400
Dato for resultat d. 16-08-2023
Resultatbehandling færdig
Mulighed for eftertilmeldinger
(Start ikke garanteret - kontakt stævnearrangør INDEN tilmelding)
Fællesejevej 21
4700 Næstved

Kontakt inden stævnet

Laura Olsen
91813741
brn.staevne@gmail.com

Officials

Officials ikke angivet

Klasser

Onsdag 16-08-2023

Spring: LF Springning Heste (70 cm) B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 999

Præmier:
0: 0
Bemærkninger

Åben for alle, det er muligt at starte 2 gange

Tilmelding 100,00 (Efteranm. 150,00 )

Spring: LE Springning Heste (80 cm) B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 999

Præmier:
0: 0
Bemærkninger

Åben for alle, det er muligt at starte 2 gange

Tilmelding DKK 100,00 (Efteranm. DKK 150,00 )

Spring: LD Springning Heste (90 cm) B7 (svh 0) | Max tilmeldinger 999

Præmier:
0: 0
Tilmelding DKK 100,00 (Efteranm. DKK 150,00 )

Spring: LC Springning Heste (100 cm) B7 (svh 0) | Max tilmeldinger 999

Præmier:
0: 0
Tilmelding DKK 100,00 (Efteranm. DKK 150,00 )

Spring: LF Springning Ponyer (50/40/30 cm) B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 999

Præmier:
0: 0
Bemærkninger

Åben for alle, det er muligt at starte 2 gange

Tilmelding DKK 100,00 (Efteranm. DKK 150,00 )

Spring: LE Springning Ponyer (60/50/40 cm) B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 999

Præmier:
0: 0
Bemærkninger

Åben for alle, det er muligt at starte 2 gange

Tilmelding DKK 100,00 (Efteranm. DKK 150,00 )

Spring: LD Springning Ponyer (70/60/50 cm) B7 (svh 0) | Max tilmeldinger 999

Præmier:
0: 0
Tilmelding 100,00 (Efteranm. 150,00 )

Spring: LC Springning Ponyer (80/70/60 cm) B7 (svh 0) | Max tilmeldinger 999

Præmier:
0: 0
Tilmelding DKK 100,00 (Efteranm. DKK 150,00 )

Bemærkninger til stævne

Bemærkninger til stævne

 BEMÆRK VI TAGER IKKE MOD DANKORT – MEN HAR MOBILEPAY I CAFEEN!

1-    Stævnet afholdes Baunehøj Ridecenter, Fællesejevej 21 - 4700 Næstved.

2-    Vi ser gerne man har en hjælper med til at samle hestepærer op med mere.

3-    Vi forventer at starte tidligst 15.30, men det kommer an på deltagerantal

4-    Parkering må kun ske på de anviste pladser. Fortrinsvist på den høje ridebane.

5-    Stævnet afholdes udendørs (ca. 60x35m), opvarmning indendørs (20x60m). Fiberbund både på banen og til opvarmningen.

6-    Hvis det bliver meget dårligt vejr, så vil stævnet blive afholdt indendørs i 20x60 ridehus (fiberbund), med opvarmning i 20x40 ridehus med fiberbund.

7-    Stævnet er åbnet for alle.

8-    I alle klasser vil der være en ærespræmie til flotteste og mest harmoniske ridt.

9-    DRF’s reglement med de seneste rettelser er gældende, hvor intet andet er anført.

10- Seneste rettidige anmeldelsesfrist er torsdag d.10. aug.

11- Anmeldelse kun på DRF GO http://go.rideforbund.dk/forside.aspx.

12- Ved anden form for tilmelding opkræves et gebyr på kr. 50 indenfor anmeldelsesfristen.

13- Efteranmelding kan ske i det omfang tidsplanen tillader og ved 50 % ekstra i startgebyr pr. start.

14- Ved efteranmeldelse indsættes indskud på konto 6070 – 0001 213 989 med anførelse af navn på ekvipage og klasse. Kvittering for betaling vedlægges anmeldelse eller vises inden start på stævnedagen.

15- Stævneprogram kan ses på https://online.equipe.com/ ca. 5 dage før stævnet. Klubben forbeholder sig ret til at ændre programmet frem til dagen før klassernes afvikling.

16- Kontaktperson: Laura Olsen på mail: brn.staevne@gmail.com

17- Sekretariatets tlf. er: 91 81 37 41 – ENHVER henvendelse under stævnet skal ske hertil. Under stævnet er det ikke sikkert at mails kan blive bevaret.

18- BRN påtager sig intet ansvar for uheld, skader eller tyveri i forbindelse med stævnet herunder ud- og hjemrejse - hverken for personer, heste og ejendele/materiel.

19- Der tilbydes desværre ikke opstaldning.

20- Alle klasser vil blive gennemført.

21- Ret til ændringer forbeholdes.

22- Der vil være åbent i cafeen, hvor der kan købes mad og drikke, under hele stævnet

23- Præmier der ikke er afhentet ved stævnets afslutning tilfalder BRN.

24- Klasserne afholdes fortløbende

 

OBS – det forventes at klubbens egne medlemmer bakker op omkring stævnet og melder sig som hjælpere minimum 2 timer hvis man selv regner med at deltage til stævnet.