1. HOL-CUP 2023 (D)Dressur: Procentklasse Hest & Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 12 Vis detaljer
Bemærkninger1 rytter fra holdet melder til i denne klasse. Holdets andre ryttere melder til i klasse 2. HUSK at angive holdnavn, samt ønsket program i bemærkningsfeltet.
Tilmelding
500,00
(Efteranm.
750,00
)
|
2. HOL-CUP 2023, 2., 3. og evt 4. rytter (D)Dressur: Procentklasse Hest & Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 36 Vis detaljer
Bemærkninger2., 3. og evt. 4. rytter melder til HOL-CUP 2023 i denne klasse. HUSK at angive holdnavn, samt ønsket program i bemærkningsfeltet.
Tilmelding
0,00
(Efteranm.
0,00
)
|
3. Equipe - Opstaldning (E)ServiceDax: Equipe - Opstaldning (SVH 0) | Max tilmeldinger 25 Vis detaljer
BemærkningerBoks, inkl bund. Medbring selv spand til vand og mad. Boks skal muges inden man forlader stævne pladsen.
Tilmelding
300,00
(Efteranm.
0,00
)
|
Regler for Hold cup
- Hvert hold skal bestå af min 3 max 4 ryttere.
1. rytter skal ride LD1-2-LC1-3,
2. rytter skal ride LB1-3,
3. rytter skal ride LA1-6 (Pony MAX LA4)
4. rytter skal vælge valgfrit program. (pony LD1-LA4)(hest LD1-LA6)
- Holdet må bestå af både pony’er og heste.
- Ponystarter og LD for heste rides på B-bane, øvrige klasser rides på A-bane
- Den hest/pony man starter på, må uanset rytter, ikke have vundet eller været placeret i to klasser højere, end den klasse man starter, inden for perioden stævneåret 2021 og til dato. En start pr ekvipage.
- Max. 12 hold efter ”først til mølle” princippet, et hold er først tilmeldt når indskud er betalt.
- En deltager pr. hold melder til i selve HOL cup-klassen på DRF GO. De resterende deltagere på holdet melder til i HOL cup-Ekstra og husk at angive holdets navn i bemærkningsfeltet så vi kan sætte jer rigtigt sammen. Husk ligeledes at angive hvilket program I ønsker at ride.
- Pris pr. deltagende hold kr. 500,- betaling foregår via DRF-GO.
- Udelukkelse alle klasser iflg. OUT.
Almindelige bestemmelser:
1. HOL byder velkommen til vores D-stævne i dressur med HOLD Cup
2. Stævnet afholdes Holbæk Rideklub, Ladegårdsalleen 3B, 4300 Holbæk
3. Stævnet afholdes udendørs på dressur 1 x 20x60 bane. Opvarmning: udendørs på 20x60 ridebane.
4. Anmeldelsesfrist Fredag d. 12 Maj 2023. Sidste rettidige framelding d. 18 Maj kl 16.00. Læs venligst betingelser for returnering af indskud i reglementet.
5. Tilmelding kun muligt via go. Ved evt. tilmelding via mail, tillægges et tastegebyr på 50,-
6. Efteranmeldelsesfrist d 18 Maj kl 16. Efteranmeldelse modtages kun i det omfang tidsplanen tillader det. Efteranmeldelse sendes til: Mail hol.staevne@gmail.com. Penge overføres til: Regnr.: 0520 Konto: 549359. Kopi af kvittering skal fremsendes via mail. Kvittering skal vedhæftes på mail. Anmeldelser med delvis el. mgl. betaling vil blive betragtet som ugyldige.
7. Program for stævnet vil være at finde på online.equipe.com ca. 5 dage før stævnet. Endelige starttider vil ligge senest kl. 18 dagen før stævnedagen. Vi gør opmærksom på at klasser ikke nødvendigvis vil blive afholdt som de står i proportionerne.
8. Der må hverken trækkes eller rides rundt om banerne, når stævnet er i gang. Eller på skråningen.
9. Parkering foregår på græsareal ved p-pladsen
10. Det er muligt at leje en dagsboks til 300 kr. Medbring egne krybber til mad og vand. Boksen skal muges inden afgang. Strøelse er i boksen.
11. Medlemmer af HOL som starter til stævnet skal hjælpe min 2 timer under stævnet.