1. 30-70 cm Springning Showklasse - Hest B0 (D)Spring: Springning Showklasse - Hest B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
BemærkningerÅben for alle, det er muligt at starte 2 gange
Tilmelding
100,00
(Efteranm.
150,00
)
|
2. 80-100 cm Springning Showklasse - Hest B0 (D)Spring: Springning Showklasse - Hest B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
BemærkningerÅben for alle, det er muligt at starte 2 gange
Tilmelding
100,00
(Efteranm.
150,00
)
|
3. 110 cm Springning Showklasse - Hest B0 (D)Spring: LB2** Springning Heste (110 cm) B0 (svh 1) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
BemærkningerÅben for alle
Tilmelding
DKK
100,00
(Efteranm.
DKK
150,00
)
|
4. 30-60 cm Springning Showklasse - pony B0 (D)Spring: Springning Showklasse - Pony B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
BemærkningerÅben for alle, det er muligt at starte 2 gange
Tilmelding
DKK
100,00
(Efteranm.
DKK
150,00
)
|
5. 70-100 cm Springning Showklasse - pony B0 (D)Spring: Springning Showklasse - Pony B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
BemærkningerÅben for alle, det er muligt at starte 2 gange
Tilmelding
100,00
(Efteranm.
150,00
)
|
~Almindelige bestemmelser ved Baunehøj Rideklub Næstveds D-stævne i spring d. 25. maj 2023.
BEMÆRK VI TAGER IKKE MOD DANKORT – MEN HAR MOBILEPAY I CAFEEN!
1- Stævnet afholdes Baunehøj Ridecenter, Fællesejevej 21 - 4700 Næstved.
2- Vi ser gerne man har en hjælper med til at samle hestepærer op med mere.
3- Vi forventer at starte tidligst 15.30, men det kommer an på deltagerantal, og det kan være før
4- Parkering må kun ske på de anviste pladser. Fortrinsvist på den høje ridebane.
5- Stævnet afholdes udendørs, opvarmning indendørs (20x40m). Fiberbund både på banen og til opvarmningen. Op og af sadling, samt skridt og trækning skal foregå i vores lille ridehus, som ligger i umiddelbar forlængelse af opvarmningsridehuset.
6- Hvis det bliver meget dårligt vejr, så vil stævnet blive afholdt indendørs i 20x60 ridehus (fiberbund), med opvarmning som beskrevet ovenfor.
7- Stævnet er åbnet for alle.
8- DRF’s reglement med de seneste rettelser er gældende, hvor intet andet er anført.
9- Seneste rettidige anmeldelsesfrist er fredag d.19. maj.
10- Anmeldelse kun på DRF GO http://go.rideforbund.dk/forside.aspx.
11- Ved anden form for tilmelding opkræves et gebyr på kr. 50 indenfor anmeldelsesfristen.
12- Efteranmelding kan ske i det omfang tidsplanen tillader og ved 50 % ekstra i startgebyr pr. start.
13- Ved efteranmeldelse indsættes indskud på konto 6070 – 0001 213 989 med anførelse af navn på ekvipage og klasse. Kvittering for betaling vedlægges anmeldelse eller vises inden start på stævnedagen.
14- Stævneprogram kan ses på https://online.equipe.com/ ca. 1 uge før stævnet. Klubben forbeholder sig ret til at ændre programmet frem til dagen før klassernes afvikling.
15- Kontaktperson: Niels Holck på mail: brn.staevne@gmail.com
16- Sekretariatets tlf. er: 91 81 37 41 – ENHVER henvendelse under stævnet skal ske hertil. Under stævnet er det ikke sikkert at mails kan blive bevaret.
17- BRN påtager sig intet ansvar for uheld, skader eller tyveri i forbindelse med stævnet herunder ud- og hjemrejse - hverken for personer, heste og ejendele/materiel.
18- Der tilbydes desværre ikke opstaldning.
19- Alle klasservil blive gennemført.
20- Ret til ændringer forbeholdes.
21- Der vil være åbent i cafeen, hvor der kan købes mad og drikke, under hele stævnet
22- Præmier der ikke er afhentet ved stævnets afslutning tilfalder BRN.
23- Klasserne afholdes fortløbende
OBS – det forventes at klubbens egne medlemmer bakker op omkring stævnet og melder sig som hjælpere minimum 2 timer hvis man selv regner med at deltage til stævnet.