Hvad leder du efter?

maj
2023
Fra 25-05-2023 til 25-05-2023
  • Spring
  • Hest/Pony

BRN aftenspringning (D)

Stævnenummer
Prop00047817
Dato for resultat d. 25-05-2023
Resultatbehandling færdig
Mulighed for eftertilmeldinger
(Start ikke garanteret - kontakt stævnearrangør INDEN tilmelding)
Fællesejevej 21
4700 Næstved

Kontakt inden stævnet

Emilie Buch
91813741
brn.staevne@gmail.com

Officials

Officials ikke angivet

Klasser

Torsdag 25-05-2023

Spring: Springning Showklasse - Hest B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 999

Præmier:
1: 1
Bemærkninger

Åben for alle, det er muligt at starte 2 gange

Tilmelding 100,00 (Efteranm. 150,00 )

Spring: Springning Showklasse - Hest B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 999

Præmier:
0: 0
Bemærkninger

Åben for alle, det er muligt at starte 2 gange

Tilmelding 100,00 (Efteranm. 150,00 )

Spring: LB2** Springning Heste (110 cm) B0 (svh 1) | Max tilmeldinger 999

Præmier:
0: 0
Bemærkninger

Åben for alle

Tilmelding DKK 100,00 (Efteranm. DKK 150,00 )

Spring: Springning Showklasse - Pony B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 999

Præmier:
0: 0
Bemærkninger

Åben for alle, det er muligt at starte 2 gange

Tilmelding DKK 100,00 (Efteranm. DKK 150,00 )

Spring: Springning Showklasse - Pony B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 999

Præmier:
0: 0
Bemærkninger

Åben for alle, det er muligt at starte 2 gange

Tilmelding 100,00 (Efteranm. 150,00 )

Bemærkninger til stævne

~Almindelige bestemmelser ved Baunehøj Rideklub Næstveds D-stævne i spring d. 25. maj 2023.


 BEMÆRK VI TAGER IKKE MOD DANKORT – MEN HAR MOBILEPAY I CAFEEN!

 

1-    Stævnet afholdes Baunehøj Ridecenter, Fællesejevej 21 - 4700 Næstved.

2-    Vi ser gerne man har en hjælper med til at samle hestepærer op med mere.

3-    Vi forventer at starte tidligst 15.30, men det kommer an på deltagerantal, og det kan være før

4-    Parkering må kun ske på de anviste pladser. Fortrinsvist på den høje ridebane.

5-    Stævnet afholdes udendørs, opvarmning indendørs (20x40m). Fiberbund både på banen og til opvarmningen. Op og af sadling, samt skridt og trækning skal foregå i vores lille ridehus, som ligger i umiddelbar forlængelse af opvarmningsridehuset.

6-    Hvis det bliver meget dårligt vejr, så vil stævnet blive afholdt indendørs i 20x60 ridehus (fiberbund), med opvarmning som beskrevet ovenfor.

7-    Stævnet er åbnet for alle.

8-    DRF’s reglement med de seneste rettelser er gældende, hvor intet andet er anført.

9-    Seneste rettidige anmeldelsesfrist er fredag d.19. maj.

10- Anmeldelse kun på DRF GO http://go.rideforbund.dk/forside.aspx.

11- Ved anden form for tilmelding opkræves et gebyr på kr. 50 indenfor anmeldelsesfristen.

12- Efteranmelding kan ske i det omfang tidsplanen tillader og ved 50 % ekstra i startgebyr pr. start.

13- Ved efteranmeldelse indsættes indskud på konto 6070 – 0001 213 989 med anførelse af navn på ekvipage og klasse. Kvittering for betaling vedlægges anmeldelse eller vises inden start på stævnedagen.

14- Stævneprogram kan ses på https://online.equipe.com/ ca. 1 uge før stævnet. Klubben forbeholder sig ret til at ændre programmet frem til dagen før klassernes afvikling.

15- Kontaktperson: Niels Holck på mail: brn.staevne@gmail.com

16- Sekretariatets tlf. er: 91 81 37 41 – ENHVER henvendelse under stævnet skal ske hertil. Under stævnet er det ikke sikkert at mails kan blive bevaret.

17- BRN påtager sig intet ansvar for uheld, skader eller tyveri i forbindelse med stævnet herunder ud- og hjemrejse - hverken for personer, heste og ejendele/materiel.

18- Der tilbydes desværre ikke opstaldning.

19- Alle klasservil blive gennemført.

20- Ret til ændringer forbeholdes.

21- Der vil være åbent i cafeen, hvor der kan købes mad og drikke, under hele stævnet

22- Præmier der ikke er afhentet ved stævnets afslutning tilfalder BRN.

23- Klasserne afholdes fortløbende

 

OBS – det forventes at klubbens egne medlemmer bakker op omkring stævnet og melder sig som hjælpere minimum 2 timer hvis man selv regner med at deltage til stævnet.