1. LB1* Springning Ponyer (85/75/65 cm) S2 sponsoreret af Equifirst Danmark (C)Spring: LB1* Springning Ponyer (85/75/65 cm) S2 (svh 1) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
BemærkningerÅben for alle
Tilmelding
100,00
(Efteranm.
150,00
)
|
2. LB2** Springning Ponyer (90/80/70 cm) B7 sponsoreret af Lundgren Rideudstyr (C)Spring: LB2** Springning Ponyer (90/80/70 cm) B7 (svh 1) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
BemærkningerÅben for alle
Tilmelding
100,00
(Efteranm.
150,00
)
|
3. LA1* Springning Ponyer (95/85/75 cm) B4 sponsoreret af DLG med to hovolie (C)Spring: LA1* Springning Ponyer (95/85/75 cm) B4 (svh 2) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
BemærkningerÅben for alle
Tilmelding
100,00
(Efteranm.
150,00
)
|
4. LB1* Springning Heste (105 cm) B7 sponsoreret af Horze Næstved og Rid Bedre TV (C)Spring: LB1* Springning Heste (105 cm) B7 (svh 1) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
BemærkningerÅben for alle
Tilmelding
DKK
150,00
(Efteranm.
DKK
225,00
)
|
5. LB2** Springning Heste (110 cm) B4 sponsoreret af Neverly Nails og Bonnie Parkens Dyrehandel (C)Spring: LB2** Springning Heste (110 cm) B4 (svh 1) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
BemærkningerÅben for alle
Tilmelding
DKK
150,00
(Efteranm.
DKK
225,00
)
|
6. LA1* Springning Heste (115 cm) A sponsoreret af DLG med showshine (C)Spring: LA1* Springning Heste (115 cm) A (svh 2) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
BemærkningerÅben for alle
Tilmelding
DKK
150,00
(Efteranm.
DKK
225,00
)
|
~Almindelige bestemmelser ved Baunehøj Rideklub Næstveds D-stævne i spring d. 1. juni 2023.
BEMÆRK VI TAGER IKKE MOD DANKORT – MEN HAR MOBILEPAY I CAFEEN!
1- Stævnet afholdes Baunehøj Ridecenter, Fællesejevej 21 - 4700 Næstved.
2- Stævnet afholdes udendørs, opvarmning indendørs (20x40m). Fiberbund både på banen og til opvarmningen. Op og afsadling, samt skridt og trækning skal foregå i vores lille ridehus, som ligger i umiddelbar forlængelse af opvarmningsridehuset.
3- Hvis det bliver meget dårligt vejr, så vil stævnet blive afholdt indendørs i 20x60 ridehus (fiberbund), med opvarmning som beskrevet ovenfor.
4- Stævnet er åbnet for alle.
5- DRF’s reglement med de seneste rettelser er gældende, hvor intet andet er anført.
6- Seneste rettidige anmeldelsesfrist er fredag d.26. maj.
7- Anmeldelse kun på DRF GO http://go.rideforbund.dk/forside.aspx.
8- Ved anden form for tilmelding opkræves et gebyr på kr. 50 indenfor anmeldelsesfristen.
9- Efteranmelding kan ske i det omfang tidsplanen tillader og ved 50 % ekstra i startgebyr pr. start.
10- Ved efteranmeldelse indsættes indskud på konto 6070 – 0001 213 989 med anførelse af navn på ekvipage og klasse. Kvittering for betaling vedlægges anmeldelse eller vises inden start på stævnedagen.
11- Stævneprogram kan ses på https://online.equipe.com/ ca. 1 uge før stævnet. Klubben forbeholder sig ret til at ændre programmet frem til dagen før klassernes afvikling.
12- Kontaktperson: Niels Holck på mail: brn.staevne@gmail.com
TD Claus Sloth
13- Sekretariatets tlf. er: 91 81 37 41 – ENHVER henvendelse under stævnet skal ske hertil. Under stævnet er det ikke sikkert at mails kan blive bevaret.
14- BRN påtager sig intet ansvar for uheld, skader eller tyveri i forbindelse med stævnet herunder ud- og hjemrejse - hverken for personer, heste og ejendele/materiel.
15- Der tilbydes desværre ikke opstaldning.
16- Alle klasservil blive gennemført.
17- Ret til ændringer forbeholdes.
18- Der vil være åbent i cafeen, hvor der kan købes mad og drikke, under hele stævnet
19- Præmier der ikke er afhentet ved stævnets afslutning tilfalder BRN.
20- Klasserne afholdes fortløbende
OBS – det forventes at klubbens egne medlemmer bakker op omkring stævnet og melder sig som hjælpere minimum 2 timer hvis man selv regner med at deltage til stævnet.