Hvad leder du efter?

aug
2023
Fra 17-08-2023 til 17-08-2023
  • Dressur
  • Hest/Pony

SØS aftenstævne dressur hest og pony (C)

Stævnenummer
Prop00047201
Dato for resultat d. 17-08-2023
Resultatbehandling færdig
Mulighed for eftertilmeldinger
(Start ikke garanteret - kontakt stævnearrangør INDEN tilmelding)

Kontakt inden stævnet

Malene Dau Müller
30362311
dressur@sonderborgsportsrideklub.dk

Officials

Officials ikke angivet

Klasser

Torsdag 17-08-2023

Dressur: Procentklasse Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 10

Underklasser:
LA6-A Ponyer, PRI12 Ponyer Indledende
Præmier:
0: 0
Tilmelding DKK 120,00 (Efteranm. DKK 210,00 )

Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 10

Underklasser:
LA2-A Heste, LA3-A Heste, LA4-A Heste
Præmier:
0: 0
Tilmelding DKK 160,00 (Efteranm. DKK 210,00 )

Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 15

Underklasser:
MB0-A Heste, MB1-A Heste, MB2-A Heste, MB3-A Heste, MA1-A Heste
Præmier:
0: 0
Tilmelding DKK 160,00 (Efteranm. DKK 210,00 )

Bemærkninger til stævne

  1. Vi forbeholder os retten til at aflyse klasser ved for få tilmeldinger.
  2. ​Stævnet afholdes udendørs på adressen: Sønderborg Sportsrideklub, Huholt 17a, 6400 Sønderborg.
    Opvarmning foregår udendørs ved siden af opvisningsbanen.
  3. Tilmeldinger skal ske via DRF Go! – både rettidige og efteranmeldelser. Efteranmeldelse: I det omfang tidsplanen tillader det og til ordinært tilmeldingsgebyr + 50,00kr. pr. ekvipage.
  4. Framelding i henhold til pkt. 73 og 74 i DRF Fællesbestemmelser. Ved framelding senest d. 14.august 2023 returneres det indbetalte startgebyr og evt. opstaldning med 100 %, minus kr. 50,00 i ekspeditionsgebyr.
    Framelding skal ske til mailadresse: dressur@sonderborgsportsrideklub.dk
  5. Foreløbige startlister vil kunne ses på Equipe Online umiddelbart efter sidste anmeldelsesfrist og senest ved udgangen af søndag d. 13. august 2023. 
  6. Stævnet er åbent for maksimalt 35 ekvipager. Stævnet aflyses såfremt der ved udløb af anmeldelsesfristen er færre end 20 tilmeldte starter.
  7. Endelige startlister vil være tilgængelig senest kl. 20.00 dagen inden stævnedagen.    
  8. Kontakt før og under stævnet skal ske pr. mail: dressur@sonderborgsportsrideklub.dk
  9. Sekretariatstelefon under stævnet: 
  10. Mulighed for både timebokse, dagsbokse og for opstaldning hele weekenden. Få bokse ledige, kontakt dressur@sonderborgsportsrideklub.dk
  11. Bemærk at stævnet afvikles uden doteringer.