1. PRI PONY - kat. 1 og 2 (B)Dressur: PRI12 Ponyer Indledende (svh 5) | Max tilmeldinger 32 Vis detaljer
Tilmelding
250,00
(Efteranm.
350,00
)
|
2. PRI12 Kat 1 og 2. (B)Dressur: PRI12 Ponyer Indledende (svh 5) | Max tilmeldinger 20 Vis detaljer
Tilmelding
250,00
(Efteranm.
400,00
)
|
3. PRT Kat. 1 (B)Dressur: PRT12 Ponyer (svh 6) | Max tilmeldinger 32 Vis detaljer
Tilmelding
250,00
(Efteranm.
400,00
)
|
4. PRT Kat. 2 (B)Dressur: PRT12 Ponyer (svh 6) | Max tilmeldinger 20 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
250,00
(Efteranm.
DKK
400,00
)
|
5. PRM kat. 1 og 2 (B)Dressur: PRM12 Ponyer indv. (svh 6) | Max tilmeldinger 20 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
250,00
(Efteranm.
DKK
400,00
)
|
6. PRM kat. 2 (B)Dressur: PRM12 Ponyer indv. (svh 6) | Max tilmeldinger 20 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
250,00
(Efteranm.
DKK
400,00
)
|
7. PRI12 Kat 1 og 2 (B)Dressur: PRI12 Ponyer Indledende (svh 5) | Max tilmeldinger 20 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
250,00
(Efteranm.
DKK
400,00
)
|
8. PRT Kat. 1 (B)Dressur: PRT12 Ponyer (svh 6) | Max tilmeldinger 32 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
250,00
(Efteranm.
DKK
400,00
)
|
9. PRT Kat. 2 (B)Dressur: PRT12 Ponyer (svh 6) | Max tilmeldinger 15 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
250,00
(Efteranm.
DKK
400,00
)
|
10. PRM kat. 1 (B)Dressur: PRM12 Ponyer indv. (svh 6) | Max tilmeldinger 32 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
250,00
(Efteranm.
DKK
400,00
)
|
11. PRM kat. 2 (B)Dressur: PRM12 Ponyer indv. (svh 6) | Max tilmeldinger 15 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
250,00
(Efteranm.
DKK
400,00
)
|
12. Equipe - Opstaldning (E)ServiceDax: Equipe - Opstaldning (SVH 0) | Max tilmeldinger 12 Vis detaljer
BemærkningerFast boks alle dage. Det er muligt at ankomme torsdag Inkl. i prisen: 2 pakker spåner. Når man kører fra stadet, bedes boksen være muget.
Tilmelding
DKK
1.650,00
(Efteranm.
DKK
0,00
)
|
Kære alle
Velkommen til Karlslunde Rideklub
ADRESSE
”Karlslundegården”, Karlslunde Landevej 34, 2690 Karlslunde
Oversigtskort kan ses i den anden fil.
AFVIKLING og OPVARMNING
Stævnepladsen er åben torsdag kl 18:30-20.00 for banetræning. Banetræning om fredag kl 10:30-12:00 Herefter åbner hele stævnepladsen. 13:00 og første klasse fredag afvikles kl. 15:00. Lørdag og søndag er første klasse kl. 8:00
Rækkefølge: Klubben forbeholder sig ret til at aflyse eller dele klasser samt ændre på klassernes rækkefølge under hensyn til, hvad der er bedst for stævnets afvikling.
Aflysninger: Klubben forbeholder sig ret til at aflyse klasser med færre end 6 deltagere ved framelding fristens udløb.
Afvikling: Klasserne afvikles på vores udendørs ebbe/flod Walber baner - både for hest og pony.
Opvarmning er udendørs på banen ved siden af konkurrencebanen. Banen overfor samt ridehusene er forbeholdt ridecentrets pensionærer, og må ikke benyttes.
Banetræning: Torsdag den 22. juni kl. 18:30-20.00. Fredag kl 10:30-12:00
Husk at samle gødning op på opvarmningsbanerne.
TILMELDINGSFRIST, AFMELDINGSFRIST OG REFUNDERING:
Tilmeldingsfristen for alle klasser er torsdag den 8. juni 2023
Afmeldningsfristen er jfr. Fælles Bestemmelser pkt. 73 og 74 for rideklasserne tirsdag den 19. juni 2023 kl. 18.00. Herefter refunderes intet. DRF’s reglement for tilbagebetaling er gældende. Der modregnes 50 kr i administrationsgebyr ved refundering.
Anmeldelsesgebyr refunderes senest en uge efter stævneafholdelse.
ANSVAR
Karlslundegården og Karlslunde Rideklub påtager sig intet ansvar for uheld, skader, tyveri m.m. i forbindelse med stævnet eller på ud- eller hjemrejse, hverken for heste, ponyer, personer eller ejendele.
BETALING
Der kan betales med MobilePay eller kontanter både i cafeen og sekretariatet
BOKS: Det er muligt at leje boks på gård beliggende 5 minutters kørsel fra stævnepladsen. Boksen skal bookes i DRF GO.
EFTERANMELDELSE:
Efteranmeldelse skal ske via GO! og er muligt, såfremt tidsplanen tillader det og kun efter forudgående aftale med KAR, som kontaktes på karstaevneudvalg@gmail.com
Efteranmeldelseindskud: Indbetales på MobilePay 71843 med angivelse af rytters fulde navn. Kvittering fremsendes på mail til karstaevneudvalg@gmail.com.
EQUIPE
Tidsplan, startlister og resultater samt øvrige praktiske informationer kan ses på Equipe. Ryttere bedes holde sig opdateret. Endelige startider lægges ud dagen før senest kl. 18:00
HUNDE
Hunde er velkomne, men skal altid være i snor og der skal samles op efter dem.
MAD OG DRIKKE
Caféen vil under hele stævnet sælge mad og drikke mm. Caféen har åbent alle stævnedage fra en halv time før starten af dagens første klasse til ca. 30 minutter efter afslutning af dagens sidste klasse. Cafeen er beliggende i bygningen langs ridehuset, og herfra vil du også kunne se rytterne under programridningen.
Tilskuerpladser: Konkurrencebanen kan ses fra den store terrasse foran ridehuset og inde fra caféen.
Al ophold og færdsel på stævnepladsen og områderne sker på eget ansvar. Det samme gælder også ved tyveri under stævnet.
Hestepærer: Af hensyn til banernes bund SKAL hestepærer fjernes med det samme. Vi forventer, at alle er behjælpelige hermed. Dette gælder også ved trailerparkeringen, da disse også bedes renholdt. Der står udstyr til formålet begge steder
Bemærk: Det er ikke tilladt at færdes i staldene eller benytte ridehusene, og banen overfor konkurrencebanen, da dette kun er forbeholdt ridecentrets pensionærer.
PAPIRER
Dokumentation for gyldig vaccination (hestepas), ID, rytterlicens samt klubmedlemskab skal kunne forevises på forlangende.
PARKERING
Ved ankomst til stævnet, så bemærk venligst at max hastighed er 10 km/time. I bedes følge Parkeringsvagterne anvisninger i forb. med parkering af både trailere, lastvogne og personbiler. Venligst saml op, hvis din hest gøder på parkeringspladsen - der står redskaber til disposition.
Hvis du du at du komme i stor lastbil, så send gerne mail til stævneudvalget.
PRÆMIEOVERRÆKKELSER
Præmieoverrækkelse foregår direkte efter klassens afslutning. De placerede ryttere møder til fods ved trappen på terassen. Der er ikke doteringer i ponyklasser, men der vil være flotte rosetter og sponsorpræmier.
REGLEMENT
Hvor intet andet er anført, er DRF’s reglement med seneste rettelser gældende.
SEKRETARIAT
Sekretariatet vil være åbent for personlig henvendelse fra en ½ time før dagens første start og til en ½ time efter dagens sidste start. Udenfor dette tidsrum sendes mail til: karstaevneudvalg@gmail.com. Sekretariat er beliggende i bygningen langs ridehuset, hvor klasserne afvikles.
Under sekretariatets åbningstid kan man i nødstilfælde ringe på 50 27 43 50
Stævnesmed: Kontakt sekretariat
Stævnedyrlæge:Kontakt sekretariat
TD: Heidi Bohn Jespersen
Stævnejury:, Gitte Johansen, Birgitte Dreyer, Caroline Frederiksen og Lene Andersen
TOILET
Toiletter er beliggende i bygningen langs ridehuset
VIGTIGT
Når hestene og ponyerne er på stævnepladsen, skal den være påført en trense (ikke kun en grime).
Klubben hæfter ikke for ulykke og sygdom hos hest, rytter og hestepasser under stævnet eller på ud- og hjemrejse.