1. MB0-A Heste (B)Dressur: MB0-A Heste (svh 3) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
320,00
(Efteranm.
DKK
640,00
)
|
2. Prix St. George Heste (B)Dressur: Prix St. George Heste (svh 5) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
370,00
(Efteranm.
DKK
740,00
)
|
3. Intermediare 2 Heste 2015 (B)Dressur: Intermediare 2 Heste 2015 (svh 7) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
420,00
(Efteranm.
DKK
840,00
)
|
4. MB1-A Heste (B)Dressur: MB1-A Heste (svh 3) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
320,00
(Efteranm.
DKK
640,00
)
|
5. MA1-A Heste (B)Dressur: MA1-A Heste (svh 4) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
370,00
(Efteranm.
DKK
740,00
)
|
6. Bundgaard Byg Cup Intermediare 1 heste 2015 (B)Dressur: Intermediare 1 heste 2015 (svh 6) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
BemærkningerBUNDGAARD BYG CUP er åben for ekvipager, der kan dokumentere en opnået minimum 60 % ved start i minimum Prix St. Georges ved FEI/B-stævner eller 63 % ved start i minimum Prix St. Georges på C-stævner
Tilmelding
450,00
(Efteranm.
900,00
)
|
7. Svær Intermediare heste 2015 (B)Dressur: Svær Intermediare heste 2015 (svh 7) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
420,00
(Efteranm.
840,00
)
|
8. Grand Prix Heste 2015 (B)Dressur: Grand Prix Heste 2015 (svh 8) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
420,00
(Efteranm.
DKK
840,00
)
|
9. MB2-A Heste (B)Dressur: MB2-A Heste (svh 3) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
320,00
(Efteranm.
640,00
)
|
10. Prix St. George Heste (B)Dressur: Prix St. George Heste (svh 5) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
370,00
(Efteranm.
DKK
740,00
)
|
11. Bundgaard Byg Cup Intermediare 1 Kür Heste 2015 (B)Dressur: Intermediare 1 Kür Heste 2015 (svh 6) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
BemærkningerDe 15 bedste ekvipager fra førstedagens Intermediare I går videre til andendagens Intermediare I Kür. Det er dog en forudsætning at ekvipagerne har opnået minimum 60% på førstedagen for at starte kür.
Tilmelding
0,00
(Efteranm.
0,00
)
|
12. Intermediare 2 Heste 2015 (B)Dressur: Intermediare 2 Heste 2015 (svh 7) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
420,00
(Efteranm.
840,00
)
|
13. Grand Prix Special Heste 2015 (B)Dressur: Grand Prix Special Heste 2015 (svh 8) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
420,00
(Efteranm.
DKK
840,00
)
|
14. Opstaldning i stævnestald 3x3 med fast bund hele weekenden, inkl. 2 pk. spåner (E)ServiceDax: Equipe - Opstaldning (SVH 0) | Max tilmeldinger 0
Tilmelding
1.600,00
(Efteranm.
0,00
)
|
15. Opstaldning i stævnestald 3x4,5 med fast bund hele weekenden, inkl. 2 pk. spåner (E)ServiceDax: Equipe - Opstaldning (SVH 0) | Max tilmeldinger 0
Tilmelding
2.100,00
(Efteranm.
0,00
)
|
16. Strøm til camping eller lastbil (E)ServiceDax: Equipe - Strøm (SVH 0) | Max tilmeldinger 999
Tilmelding
800,00
(Efteranm.
0,00
)
|
30. Opstaldning teltstald 3x3 på græs - inkl. 2 pk spåner (E)ServiceDax: Equipe - Spåner (Ydelse) | Max tilmeldinger 999
Tilmelding
DKK
1.350,00
(Efteranm.
DKK
0,00
)
|
31. Opstaldning Teltboks 3x4,5 på græs - inkl. 2 pl spåner (E)ServiceDax: Equipe - Ydelse 1 (Ydelse) | Max tilmeldinger 999
Tilmelding
DKK
1.850,00
(Efteranm.
DKK
0,00
)
|
1. Stævnet afholdes på Kirstinelund Ridecenter, Hørslevvej 137, 8462 Harlev J. Følg skiltning til parkering, stalde og camping.
2. Kontakt før stævnet på mail:sekretariat@ksrk.dk Stævnetelefon åbner torsdag. 15/6 kl. 16.
3. DRFs seneste reglementer er gældende.
4. Efteranmeldelse er muligt såfremt tidsplanen tillader det og mod dobbelt indskud.
Max 280 starter pr. dag sammenlagt B- og C-stævnet. Hvis der er plads til flere starter, fyldes der op fra venteliste, hvor der er første til mølle.
6. Seneste framelding er torsdag. 15/6 kl. 18. Framelding af boks dog seneste fredag den 9. juni kl. 12:00. se pkt. 73 og 74 i Fælles Bestemmelserne.
7. Stævnepladsen er åben fra torsdag kl. 12 for ankomst af hestene.
8. Oplysninger omkring banetræningstider vil komme på Equipe. Der vil være banetræning tordag og hvis tidsplanen tillader, vil der være banetrænig lørdag morgen og aften og søndag morgen.
9. Til stævnestalden er der lavet nogle paddock folde, hvor der er mulighed for benyttelse i det omfong det er muligt. *Inklusiv i bokslejen
10. Timebokse forefindes i begrænset omfang, og skal forud bookes senest dagen før sin start på stævnemailen. Det kan ikke forventes at boksen er rengjort.
11. Ønsker til opstaldning samt besked om hingste sendes hurtigst muligt til sekretariat@ksrk.dk
12. Endelige starttider kan ses på Equipe senest dagen før kl. 20.
14. Klasserne afvikles ikke nødvendigvis i numerisk rækkefølge. Foreløbig tidsplan offentliggøres på Equipe dagen efter sidste tilmelding.
15. Sekretariatet har åbent 1 time før første klasse og indtil ½ time efter sidste klasses afslutning. Åben torsdag d. 16/6 kl. 16.
16. Vi følger gældende regler vedrørende Herpes virus.
17. Der kan købes spåner til 100 kr. pr. stk. på pladsen.
18. Der anvendes papirløs bedømmelse, og det er således vigtigt at rytterne har korrekt e-mail adresse registreret på Go! så protokollen efter klassens afslutning sendes til den rigtige e-mail adresse.
19. Doteringer overføres ved bankoverførsel efter stævnets afslutning. Husk at oplyse kontonummer i sekretariatet.
20. Vedr. Overnatning er der lavet specialaftale med Hotel Årslev Kro, hvor der kan bookes både enkelt- og dobbeltværelser til fordelagtige stævnepriser.
21. Kür musik skal afleveres på USB i sekretariatet eller sendes på mail sekretariat@ksrk.dk
22. Udendørs banerne er Walber Ebbe-Flod.
23. Bundgaard X Trolle cup regler https://rideforbund.dk/Files/Files/PDF-filer/Mesterskaber%20championater%20og%20turneringer/Bundgaard%20Byg%20Cup%202023%20.pdf
24. KSRK hæfter ikke for ulykkestilfælde eller sygdom hos hest, rytter eller hestepasser, hverken ved ud- og hjemtransport eller under stævnet. Det samme gælder for tyveri.
25. Der er opvarmning på 2x 20x60 den ene er indendørs og den anden er udendørs, alle vores baner er Fiberbunde fra Walber.
26. Samtykke til brug af portrætbilleder: Ved tilmelding til stævnet giver du som rytter/forældre samtykke til, at KSRK, DRF samt Ridehesten og andre medier, må offentliggøre portrætbilleder med henblik på at beskrive stævnet. Billederne kan offentliggøres på forskellige medieplatforme, som foreningens hjemmeside og Facebookside. Billederne vil kun blive udleveret til ekstern brug med særskilt samtykke.
27. TD er Eva Iversholt.