1. Procentklasse Pony LA1+LA2 (C)Dressur: Procentklasse Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 20 Vis detaljer
Tilmelding
200,00
(Efteranm.
300,00
)
|
1. Procentklasse Pony LA1+LA2 (C)Dressur: Procentklasse Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 20 Vis detaljer
Tilmelding
200,00
(Efteranm.
300,00
)
|
2. PRI12 Ponyer Indledende (C)Dressur: PRI12 Ponyer Indledende (svh 5) | Max tilmeldinger 20 Vis detaljer
Tilmelding
200,00
(Efteranm.
300,00
)
|
4. PRT12 Ponyer (C)Dressur: PRT12 Ponyer (svh 6) | Max tilmeldinger 20 Vis detaljer
Tilmelding
200,00
(Efteranm.
300,00
)
|
Tilmelding
200,00
(Efteranm.
300,00
)
|
5. Procentklasse Hest LA4-LA6 (C)Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 20 Vis detaljer
Tilmelding
200,00
(Efteranm.
300,00
)
|
6. Procentklasse Pony LA3+LA4 (C)Dressur: Procentklasse Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 20 Vis detaljer
Tilmelding
200,00
(Efteranm.
300,00
)
|
6. Procentklasse Pony LA3+LA4 (C)Dressur: Procentklasse Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 20 Vis detaljer
Tilmelding
200,00
(Efteranm.
300,00
)
|
7. PRT12 Ponyer (C)Dressur: PRT12 Ponyer (svh 6) | Max tilmeldinger 20 Vis detaljer
Tilmelding
200,00
(Efteranm.
300,00
)
|
Tilmelding
200,00
(Efteranm.
300,00
)
|
8. PRM12 Ponyer indv. (C)Dressur: PRM12 Ponyer indv. (svh 6) | Max tilmeldinger 20 Vis detaljer
Tilmelding
200,00
(Efteranm.
300,00
)
|
9. Procentklasse Hest MB0-MB2 (C)Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 20 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
200,00
(Efteranm.
DKK
300,00
)
|
9. Procentklasse Hest MB0-MB2 (C)Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 20 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
200,00
(Efteranm.
DKK
300,00
)
|
10. Afslutningsarrangement for årgang '06 (E)ServiceDax: Equipe - Bespisning (SVH 0) | Max tilmeldinger 99 Vis detaljerBemærkningerTilmelding til afslutningsarrangementet. I prisen er inluderet en speciel afslutnings roset samt lidt snacks mm. Det er kun årgang '06, der kan tilmelde sig dette arrangement
Tilmelding
100,00
(Efteranm.
100,00
)
|
Afslutning for årgang '06: onsdag d. 28. december vil der blive afholdt et arrangement for tilmeldte ryttere af årgang '06, som har sidste pony år. Der vil blive uddelt særlige rosetter samt være lidt til munden og ganen. Nærmere program for arrangementet vil blive fastlagt, når vi kender antal starter mm. på dagen. Se på Equipe for nærmere info ca. en uge inden stævnestart. Ved tilmelding må I meget gerne skrive, hvor mange I kommer. Ved mere end 3 deltagere pr. rytter (rytter inklusiv) betales et tillæg på 50 kr.
Rosetter: til stævnet vil der blive uddelt ekstra flotte rosetter til de placerede ekvipager i hver klasse
Stævnet afholdes indendørs på adressen: Nordmarksvej 12, 2680 Solrød.
Opvarmningsbanen er 20x40. Hvis vejret tillader det, kan der skridtes af på vores udendørsbaner.
Anmeldelsesfrist 19.12.2022 - Først til mølle, via DRF GO! Vi prioriterer årgang '06 ved mange tilmeldinger.
Efteranmeldelser sker på DRF GO! - Såfremt tidsplanen tillader det og mod forudgående aftale med SOLR. Efteranmeldelsegebyr indbetales på mobilepay 13623 - Husk at skrive rytters fulde navn samt at sende et billede af betalingen pr. mail.
Framelding: Tilbagebetaling på startgebyr m.v. sker i henhold til Dressureglementet og Fællesbestemmelserne.
Frameldingsfristen er lørdag d. 24. december kl. 12. I perioden fra sidste anmeldelsefrist til frameldingfristen returneres 50% af startgebyr ved frameldning, dog kun hvis frameldning skyldes sygdom hos hest eller rytter. Efter frameldingsfristen returneres intet uanset årsag. Framelding skal ske pr. mail til solr@solrodrideklub.dk
Venteliste: Såfremt klasserne er fyldt op, og man ønsker at komme på venteliste, sendes der er en mail med oplysninger med ønsket klasse samt navn på ekvipagen. Der prioriteres rytetre fra årgang '06
Doteringer overføres til bankkonto efter stævnet. Det er dit eget ansvar at få afleveret reg. og kontonummer i sekretariatet umiddelbart efter præmieoverrækkelsen. Møder man ikke op til præmieoverrækkelse uden forudgående aftale med klubben, tilfalder dotering, præmie samt roset, klubben, jf. DRF's regler herom.
Kontakt før stævnet kan ske pr. mail på solr@solrodrideklub.dk.
Sekretariat under stævnet: solr@solrodrideklub.dk
Stævnepladsen åbner onsdag d. 28. december ca. en time før første start.
Hvor intet andet er anført er DRFs reglement gældende.
SOLR forbeholder sig ret til at aflyse, dele eller samle klasser samt ændre på klassernes rækkefølge under hensyn til, hvad der er bedst for stævnets afvikling.
Foreløbige startlister kan ses på online.equipe.com fra ca.5 dage før stævnet - endelige startlister kan ses dagen før fra kl. 20.00.
SOLR hæfter ikke for ulykke og sygdom hos hest, rytter og hestepasser under stævnet eller på ud- og hjemrejse.
TD til stævnet: Se yderligere info om dommere samt TD på Equipe, når stævnet nærmer sig
Antal starter pr. dag er 70