1. Procentklasse Pony LD1-LC3 (D)Dressur: Procentklasse Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 32 Vis detaljer
BemærkningerDRF’s OUT-regler
Tilmelding
DKK
140,00
(Efteranm.
DKK
210,00
)
|
2. Procentklasse Pony LB1-3 (D)Dressur: Procentklasse Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 32 Vis detaljer
BemærkningerDRF’s OUT-regler
Tilmelding
DKK
140,00
(Efteranm.
DKK
210,00
)
|
3. Procentklasse Pony LA1-4 (D)Dressur: Procentklasse Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 32 Vis detaljer
BemærkningerDRF’s OUT-regler
Tilmelding
DKK
140,00
(Efteranm.
DKK
210,00
)
|
4. Procentklasse Hest LC1-3 (D)Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 32 Vis detaljer
BemærkningerDRF’s OUT-regler
Tilmelding
DKK
140,00
(Efteranm.
DKK
210,00
)
|
5. Procentklasse Hest LB1-3 (D)Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 32 Vis detaljer
BemærkningerDRF’s OUT-regler
Tilmelding
DKK
140,00
(Efteranm.
DKK
210,00
)
|
6. Procentklasse Hest LA1-4 (D)Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 32 Vis detaljer
BemærkningerDRF’s OUT-regler
Tilmelding
DKK
140,00
(Efteranm.
DKK
210,00
)
|
1. DRF’s reglement er gældende, hvor intet andet er anført. Stævnet er KONTANTLØST! Vi modtager KUN Mobilepay!!!
2. Stævnet afholdes på Ballerup Rideklub, Kildesvinget 16, 2750 Ballerup. Indkørsel med trailer og lastbil skal ske via stævneindkørsel fra Skovvej. Se kørselsvejledning på Equipe.
3. Stævnet afholdes udendørs, med opvarmning udendørs.
4. Stævnet er åbent for klubber i D1 distrikter.
5. Kontaktperson: staevner@balleruprideklub.dk
6. Indskud ved online tilmelding: 140 kr.
7. Efteranmeldelse: 210 kr.
8. Tilmelding er online via www.rideforbund.dk. Efteranmeldelse kan ske via www.rideforbund.dk, hvis der først er givet accept via staevner@balleruprideklub.dk. Betaling for efteranmeldelse skal ske via mobilepay til 77397.
9. Sidste tilmelding er tirsdag den 30. august 2022
10. Frist for framelding og efteranmeldelse søndag den 4. september 2022
11. Der er max plads til 50 starter på dagen. Klasserne vil blive fyldt op via venteliste, til max antal starter på dagen er nået.
12. Første klasse starter kl. 17.00.
13. Retur indskud og andre tilgodehavender vil blive overført via MobilePay. HUSK at give besked til sekretariatet om MP nummer! Ellers vil pengene tilfalde klubben.
14. Program, tidsplan og startlister kan ses på live.rideforbund.dk ca. 1 uge før stævnets start. Individuelle start tider offentliggøres dagen før.
15. Sekretariatet vil være åbent en ½ time før stævnets start. Tlf. 4466 2524. Telefonen er KUN åben under stævnet. Det er ikke muligt at sende SMS til nummeret!!
16. Gyldigt vaccinationskort og hestepas, skal kunne forevises på forlangende.
17. Klubben hæfter ikke for ulykkestilfælde eller sygdom hos hest, passer eller rytter under stævnet, samt på ud- og hjemtransport
18. Klubben forbeholder sig ret til at aflyse klasser med for få tilmeldte
19. Ret til ændringer, sammenlægning af klasser og flytning af klasser forbeholdes