1. LA1-LA4 Pony (C)Dressur: Procentklasse Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 0 Vis detaljer
Tilmelding
150,00
(Efteranm.
225,00
)
|
2. PRI-PRT Pony (C)Dressur: Procentklasse Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 0 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
150,00
(Efteranm.
DKK
225,00
)
|
3. SVH 4-6 (C)Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 0 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
150,00
(Efteranm.
DKK
225,00
)
|
4. LA1-LA2 Hest (C)Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 0 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
150,00
(Efteranm.
DKK
225,00
)
|
5. LA4-LA6 Hest (C)Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 0 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
150,00
(Efteranm.
DKK
225,00
)
|
6. MB0-MB3 (C)Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 0 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
150,00
(Efteranm.
DKK
225,00
)
|
Almindelige bestemmelser:
1. Stævnet afholdes på Faxe Ridecenter, Holteskovvej 8, Ebbeskov, 4640 Faxe
2. Stævnet er åbent for alle distrikter.
3. DRF’s reglement med seneste rettelser er gældende, hvor intet andet er anført.
4. Der rides indendørs i 20x60 ridehus. Opvarmning foregår i 18x38 ridehus eller evt. på udendørs
20x40 bane. Vi opfordrer til at skridte af udendørs.
5. Man skal selv medbringe port-åbner.
6. Klubben forbeholder sig ret til at aflyse klasser med under 4 tilmeldte ekvipager, men vil så vidt muligt
afvikle alle klasser.
7. Klubben forbeholder sig ret til at ændre i rækkefølgen af hvornår klasserne placeres.
8. Er der 4 starter eller mindre i en klasse, så bliver doteringen halveret.
9. Teknisk delegeret er Elisabeth Nyholm Østergaard tlf. 51924535
10. Lisbeth Larsen kan kontaktes vedr. opstaldning på e-mail lisbeth@faxeridecenter.dk, tlf. 40 19 85 74.
11. Anmeldelse kun via DRF Go! www.rideforbund.dk
12. Anmeldelsesfrist er d. 21.10.2022
13. Efteranmeldelse i det omfang tidsplanen tillader det, og ifølge reglement fra DRF pr. 1. januar 2020
sker via GO - Max antal startende til stævnet er 60.
14. Hestepas inkl. vaccination skal forevises i sekretariatet ved ankomst Glemmer man at tage sit
hestepas med hjem og vi efterfølgende skal sende det rekommanderet, så koster det 250,-
15. Foreløbigt program vil være tilgængeligt på Equipe d.22.10.2022. Endelige tider ligger på Equipe fra
kl. 20 aftenen inden den respektive stævnedag.
16. Framelding senest d. 26.10.2022 kl. 17 på e-mail fkr.dressur@gmail.com med angivelse af konto nr.
såfremt man er berettiget til tilbagebetaling af indskud ifølge DRF reglement.
17. Biksen i rytterstuen er åben under hele stævnet.
18. Af hensyn til banernes fiberbunde SKAL hestepærer fjernes hurtigst muligt. Da rytterne af gode
grunde kan have svært ved at udføre opgaven, forventer vi at hjælpere og tilskuere er behjælpelige.
Der står udstyr til formålet ved alle baner og trailerparkeringen som også bedes renholdt. På forhånd
tak.
19. FKR påtager sig intet ansvar for evt. sygdom eller skader på hest, rytter eller materiel under stævnet.
20. Henvendelse før stævnet på mail til fkr.dressur@gmail.com.
Under stævnet bruges mobil 31 24 68 00
21. Se kørevejledning på www.f-kr.dk/?Her_bor_vi . Bemærk at nogle GPS’er viser forkert vej.