1. Procentklasse Hest LB1-3 A (D)Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 32 Vis detaljer
BemærkningerÅben iht OUT
Tilmelding
125,00
(Efteranm.
180,00
)
|
2. Procentklasse Hest LA1-3 A (C)Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 32 Vis detaljer
BemærkningerÅben for alle
Tilmelding
DKK
125,00
(Efteranm.
DKK
180,00
)
|
3. Procentklasse Hest LA4-6 A (C)Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 32 Vis detaljer
BemærkningerÅben for alle
Tilmelding
DKK
125,00
(Efteranm.
DKK
180,00
)
|
4. Procentklasse Hest MB0-3 A (C)Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 32 Vis detaljer
BemærkningerÅben for alle
Tilmelding
DKK
125,00
(Efteranm.
DKK
180,00
)
|
1. DRF’s reglement er gældende, hvor intet andet er anført.
2. Stævnet afholdes på Ballerup Rideklub, Kildesvinget 16, 2750 Ballerup. Indkørsel med trailer og lastbil skal ske via stævneindkørsel fra Skovvej. Se kørselsvejledning på hjemmesiden.
3. Stævnet afholdes indendørs med opvarmning indendørs i et 20x40 ridehus.
4. Stævnet er åbent for alle distrikter.
5. TD’er: Pernille Winzentsen
6. Kontaktperson: staevner@balleruprideklub.dk
7. Indskud ved online tilmelding: 125 kr.
8. Eftertilmelding: 180 kr.
9. Tilmelding er online via www.rideforbund.dk. Eftertilmelding kan ske via www.rideforbund.dk, hvis der først er givet accept via staevner@balleruprideklub.dk. Betaling for eftertilmelding skal ske via mobilepay til 77397.
10. Sidste tilmelding er søndag den 19. februar 2023
11. Frist for framelding og eftertilmelding fredag den 24. februar 2023
12. Der er max plads til 40 starter på dagen. Klasserne vil blive fyldt op via venteliste, til max antal starter på dagen er nået.
13. Første klasse starter kl. 14.30.
14. Retur indskud, dotering og andre tilgodehavender vil blive overført via MobilePay. HUSK at give besked til sekretariatet om MP nummer! Ellers vil pengene tilfalde klubben.
15. Program, tidsplan og startlister kan ses på live.rideforbund.dk ca. 1 uge før stævnets start. Individuelle start tider offentliggøres dagen før.
16. Sekretariatet vil være åbent en ½ time før stævnets start. Tlf. 2627 6348.
17. Gyldigt vaccinationskort og hestepas, skal kunne forevises på forlangende.
18. Klubben hæfter ikke for ulykkestilfælde eller sygdom hos hest, passer eller rytter under stævnet, samt på ud- og hjemtransport
19. Klubben forbeholder sig ret til at aflyse klasser med for få tilmeldte
20. Ret til ændringer, sammenlægning af klasser og flytning af klasser forbeholdes