1. Procentklasse Pony LB1-3-B (C)Dressur: Procentklasse Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 15 Vis detaljer
BemærkningerÅben for ekvipager uden placering i sværhedsgrad 3 eller højere
Tilmelding
180,00
(Efteranm.
270,00
)
|
2. Procentklasse Pony LA1-2-B (C)Dressur: Procentklasse Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 15 Vis detaljer
BemærkningerÅben for ekvipager uden placering i sværhedsgrad 4 eller højere
Tilmelding
180,00
(Efteranm.
270,00
)
|
3. Procentklasse Pony LA3-4-B (C)Dressur: Procentklasse Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 15 Vis detaljer
BemærkningerÅben for ekvipager uden placering i sværhedsgrad 4 eller højere
Tilmelding
DKK
180,00
(Efteranm.
DKK
270,00
)
|
4. Rosenparade (E)ServiceDax: Equipe - Ydelse 1 (SVH 0) | Max tilmeldinger 9999 Vis detaljerBemærkningerÅben for ryttere der er født i 2006 og i løbet af deres ponyår har startet stævne på en pony for en klub i Distrikt 1. Ryttere der ikke starter ved stævnet kan tilmelde via mail
Tilmelding
0,00
(Efteranm.
0,00
)
|
1. DRF’s reglement er gældende, hvor intet andet er anført.
2. Stævnet afholdes på Ballerup Rideklub, Kildesvinget 16, 2750 Ballerup. Indkørsel med trailer og lastbil skal ske via stævneindkørsel fra Skovvej. Se kørselsvejledning på hjemmesiden.
3. Stævnet afholdes indendørs med opvarmning indendørs i et 20x40 ridehus.
4. Stævnet er åbent for alle distrikter.
5. TD’er: Pernille Winzentsen
6. Kontaktperson: staevner@balleruprideklub.dk
7. Indskud ved online tilmelding: 180 kr.
8. Efteranmeldelse: 270 kr.
9. Tilmelding er online via www.rideforbund.dk. Efteranmeldelse kan ske via www.rideforbund.dk, hvis der først er givet accept via staevner@balleruprideklub.dk. Betaling for efteranmeldelse skal ske via mobilepay til 77397.
10. Sidste tilmelding er søndag den 13. november 2022
11. Frist for framelding og efteranmeldelse fredag den 18. november 2022
12. Der er max plads til 40 starter på dagen. Klasserne vil blive fyldt op via venteliste, til max antal starter på dagen er nået.
13. Første klasse starter kl. 14.30.
14. Retur indskud, dotering og andre tilgodehavender vil blive overført via MobilePay. HUSK at give besked til sekretariatet om MP nummer! Ellers vil pengene tilfalde klubben.
15. Program, tidsplan og startlister kan ses på live.rideforbund.dk ca. 1 uge før stævnets start. Individuelle start tider offentliggøres dagen før.
16. Sekretariatet vil være åbent en ½ time før stævnets start. Tlf. 4466 2524 .
17. Gyldigt vaccinationskort og hestepas, skal kunne forevises på forlangende.
18. Klubben hæfter ikke for ulykkestilfælde eller sygdom hos hest, passer eller rytter under stævnet, samt på ud- og hjemtransport
19. Klubben forbeholder sig ret til at aflyse klasser med for få tilmeldte
20. Ret til ændringer, sammenlægning af klasser og flytning af klasser forbeholdes