Hvad leder du efter?

maj
2022
Fra 19-05-2022 til 19-05-2022
  • Spring
  • Hest/Pony

Aften springstævne (D)

Stævnenummer
Prop00044334
Dato for resultat d. 19-05-2022
Resultatbehandling færdig
Mulighed for eftertilmeldinger
(Start ikke garanteret - kontakt stævnearrangør INDEN tilmelding)
Fællesejevej 21
4700 Næstved

Kontakt inden stævnet

Niels Holck
91 81 37 41
brn.staevne@gmail.com

Officials

Officials ikke angivet

Klasser

Torsdag 19-05-2022

Spring: Springning Showklasse - Hest & Pony B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 999

Præmier:
0: 0
Bemærkninger

Husk at angive højder

Tilmelding DKK 100,00 (Efteranm. DKK 150,00 )

Spring: Springning Showklasse - Hest & Pony B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 999

Præmier:
0: 0
Bemærkninger

Husk at angive højder

Tilmelding DKK 100,00 (Efteranm. DKK 150,00 )

Spring: Springning Showklasse - Hest & Pony B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 999

Præmier:
0: 0
Tilmelding 100,00 (Efteranm. 150,00 )

Spring: Springning Showklasse - Hest & Pony B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 999

Præmier:
0: 0
Tilmelding 100,00 (Efteranm. 150,00 )

Spring: Springning Showklasse - Hest & Pony B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 999

Præmier:
0: 0
Tilmelding 100,00 (Efteranm. 150,00 )

Bemærkninger til stævne

Bemærkninger til stævne

~Almindelige bestemmelser ved Baunehøj Rideklub Næstveds D-stævne i spring d. 19. maj 2022.

 BEMÆRK VI TAGER IKKE MOD DANKORT – MEN HAR MOBILEPAY I CAFEEN!

1-    Stævnet afholdes Baunehøj Ridecenter, Fællesejevej 21 - 4700 Næstved.

2-    Stævnet afholdes udendørs, opvarmning indendørs (20x40m). Fiberbund både på banen og til opvarmningen. Op og afsadling, samt skridt og trækning skal foregå i vores lille ridehus, som ligger i umiddelbar forlængelse af opvarmningsridehuset.

3-    Stævnet er åbnet for alle.

4-    DRF’s reglement med de seneste rettelser er gældende, hvor intet andet er anført.

5-    Seneste rettidige anmeldelsesfrist er søndag d.15. maj.

6-    Anmeldelse kun på DRF GO http://go.rideforbund.dk/forside.aspx.

7-    Ved anden form for tilmelding opkræves et gebyr på kr. 50 indenfor anmeldelsesfristen.

8-    Efteranmelding kan ske i det omfang tidsplanen tillader og ved 50 % ekstra i startgebyr pr. klasse.

9-    Ved efteranmeldelse indsættes indskud på konto 6070 – 0001 213 989 med anførelse af navn på ekvipage og klasse. Kvittering for betaling vedlægges anmeldelse eller vises inden start på stævnedagen.

10- Stævneprogram kan ses på https://online.equipe.com/ ca. 1 uge før stævnet. Klubben forbeholder sig ret til at ændre programmet frem til dagen før klassernes afvikling.

11- Kontaktperson: Niels Holck på mail: brn.staevne@gmail.com

12- Sekretariatets tlf. er: 91 81 37 41 – ENHVER henvendelse skal ske hertil. Under stævnet er det ikke sikkert at mails kan blive bevaret.

13- BRN påtager sig intet ansvar for uheld, skader eller tyveri i forbindelse med stævnet herunder ud- og hjemrejse - hverken for personer, heste og ejendele/materiel.

14- Der tilbydes desværre ikke opstaldning.

15- Alle klasservil blive gennemført.

16- Ret til ændringer forbeholdes.

17- Der vil være åbent i cafeen, hvor der kan købes mad og drikke, under hele stævnet

18- Præmier der ikke er afhentet ved stævnets afslutning tilfalder BRN.

19- Klasserne afholdes fortløbende

OBS – det forventes at klubbens egne medlemmer bakker op omkring stævnet og melder sig som hjælpere minimum 2 timer hvis man selv regner med at deltage til stævnet.

STATUS OVER OFFICIALS:

Banedesigner: Susie Lafrenz

Dommer: Niels True.