1. Springning Showklasse - Hest & Pony B0 30, 40 og 50cm (D)Spring: Springning Showklasse - Hest & Pony B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
BemærkningerHusk at angive højder
Tilmelding
DKK
100,00
(Efteranm.
DKK
150,00
)
|
2. Springning Showklasse - Hest & Pony B0 60, 70 og 80cmog 50cm (D)Spring: Springning Showklasse - Hest & Pony B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
BemærkningerHusk at angive højder
Tilmelding
DKK
100,00
(Efteranm.
DKK
150,00
)
|
3. Springning Showklasse - Hest & Pony B0, 90cm (D)Spring: Springning Showklasse - Hest & Pony B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
100,00
(Efteranm.
150,00
)
|
4. Springning Showklasse - Hest & Pony B0, 100cm (D)Spring: Springning Showklasse - Hest & Pony B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
100,00
(Efteranm.
150,00
)
|
5. Springning Showklasse - Hest & Pony B0 110cm (D)Spring: Springning Showklasse - Hest & Pony B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
100,00
(Efteranm.
150,00
)
|
Bemærkninger til stævne
~Almindelige bestemmelser ved Baunehøj Rideklub Næstveds D-stævne i spring d. 19. maj 2022.
BEMÆRK VI TAGER IKKE MOD DANKORT – MEN HAR MOBILEPAY I CAFEEN!
1- Stævnet afholdes Baunehøj Ridecenter, Fællesejevej 21 - 4700 Næstved.
2- Stævnet afholdes udendørs, opvarmning indendørs (20x40m). Fiberbund både på banen og til opvarmningen. Op og afsadling, samt skridt og trækning skal foregå i vores lille ridehus, som ligger i umiddelbar forlængelse af opvarmningsridehuset.
3- Stævnet er åbnet for alle.
4- DRF’s reglement med de seneste rettelser er gældende, hvor intet andet er anført.
5- Seneste rettidige anmeldelsesfrist er søndag d.15. maj.
6- Anmeldelse kun på DRF GO http://go.rideforbund.dk/forside.aspx.
7- Ved anden form for tilmelding opkræves et gebyr på kr. 50 indenfor anmeldelsesfristen.
8- Efteranmelding kan ske i det omfang tidsplanen tillader og ved 50 % ekstra i startgebyr pr. klasse.
9- Ved efteranmeldelse indsættes indskud på konto 6070 – 0001 213 989 med anførelse af navn på ekvipage og klasse. Kvittering for betaling vedlægges anmeldelse eller vises inden start på stævnedagen.
10- Stævneprogram kan ses på https://online.equipe.com/ ca. 1 uge før stævnet. Klubben forbeholder sig ret til at ændre programmet frem til dagen før klassernes afvikling.
11- Kontaktperson: Niels Holck på mail: brn.staevne@gmail.com
12- Sekretariatets tlf. er: 91 81 37 41 – ENHVER henvendelse skal ske hertil. Under stævnet er det ikke sikkert at mails kan blive bevaret.
13- BRN påtager sig intet ansvar for uheld, skader eller tyveri i forbindelse med stævnet herunder ud- og hjemrejse - hverken for personer, heste og ejendele/materiel.
14- Der tilbydes desværre ikke opstaldning.
15- Alle klasservil blive gennemført.
16- Ret til ændringer forbeholdes.
17- Der vil være åbent i cafeen, hvor der kan købes mad og drikke, under hele stævnet
18- Præmier der ikke er afhentet ved stævnets afslutning tilfalder BRN.
19- Klasserne afholdes fortløbende
OBS – det forventes at klubbens egne medlemmer bakker op omkring stævnet og melder sig som hjælpere minimum 2 timer hvis man selv regner med at deltage til stævnet.
STATUS OVER OFFICIALS:
Banedesigner: Susie Lafrenz
Dommer: Niels True.