1. MB0-MB1 (C)Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 16 Vis detaljer
Tilmelding
150,00
(Efteranm.
225,00
)
|
2. SVH 4-5 (C)Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 16 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
150,00
(Efteranm.
DKK
225,00
)
|
3. LA1-LA2 Hest (C)Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 16 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
150,00
(Efteranm.
DKK
225,00
)
|
4. AB CUP LA4-LA6 Hest (C)Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 16 Vis detaljer
Tilmelding
150,00
(Efteranm.
225,00
)
|
5. AB CUP LA1-LA2 Pony (C)Dressur: Procentklasse Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 16 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
150,00
(Efteranm.
DKK
225,00
)
|
6. PRI-PRT (C)Dressur: Procentklasse Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 16 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
150,00
(Efteranm.
DKK
225,00
)
|
7. LA1-LA4 Pony (C)Dressur: Procentklasse Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 16 Vis detaljer
Tilmelding
150,00
(Efteranm.
225,00
)
|
8. LA1-LA2 Hest (C)Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 16 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
150,00
(Efteranm.
DKK
225,00
)
|
9. LA3-LA5 Hest (C)Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 16 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
150,00
(Efteranm.
DKK
225,00
)
|
10. MB0-MB1 (C)Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 16 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
150,00
(Efteranm.
DKK
225,00
)
|
12. MB2-MB3 (C)Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 16 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
150,00
(Efteranm.
DKK
225,00
)
|
13. SVH 6-8 (C)Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 16 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
150,00
(Efteranm.
DKK
225,00
)
|
Almindelige bestemmelser:
1. Stævnet afholdes på Faxe Ridecenter, Holteskovvej 8, Ebbeskov, 4640 Faxe
2. Henvendelse før stævnet på mail til fkr.dressur@gmail.com.
Under stævnet bruges mobil 31 24 68 00
3. Stævnet er åbent for alle distrikter.
4. Stævnet starter kl. 08.00 begge dage
5. DRF’s reglement med seneste rettelser er gældende, hvor intet andet er anført.
6. Der rides indendørs i 20x60 ridehus. Opvarmning foregår i 18x38 ridehus eller evt. på udendørs 20x40 bane. Vi opfordrer til at skridte af udendørs.
7. Man skal selv medbringe port-åbner.
8. Klubben forbeholder sig ret til at aflyse klasser med under 4 tilmeldte ekvipager, men vil så vidt muligt afvikle alle klasser.
9. Klubben forbeholder sig ret til at ændre i rækkefølgen af hvornår klasserne placeres.
10. Er der 4 starter eller mindre i en klasse, så bliver doteringen halveret.
11. Max. 60 startende pr. dag.
12. Teknisk delegeret er Elisabeth Nyholm Østergaard
13. Lisbeth Larsen kan kontaktes vedr. opstaldning på e-mail lisbeth@faxeridecenter.dk, tlf. 40 19 85 74. Ved opstaldning skal din hest være fuldt vaccineret for herpes.
14. Anmeldelse kun via DRF Go! www.rideforbund.dk
15. Anmeldelsesfrist er d. 15.04.2022
16. Efteranmeldelse i det omfang tidsplanen tillader det, og ifølge reglement fra DRF pr. 1. januar 2020 sker via GO
17. Hestepas inkl. vaccination skal forevises i sekretariatet ved ankomst Glemmer man at tage sit hestepas med hjem og vi efterfølgende skal sende det rekommanderet, så koster det 250,-
18. Foreløbigt program vil være tilgængeligt på Equipe d.16.04.2022. Endelige tider ligger på Equipe fra kl. 20 aftenen inden den respektive stævnedag.
19. Framelding senest d. 20.04.2022 kl. 17 på e-mail fkr.dressur@gmail.com med angivelse af konto nr. såfremt man er berettiget til tilbagebetaling af indskud ifølge DRF reglement.
20. Biksen i rytterstuen er åben under hele stævnet.
21. Af hensyn til banernes fiberbunde SKAL hestepærer fjernes hurtigst muligt. Da rytterne af gode grunde kan have svært ved at udføre opgaven, forventer vi at hjælpere og tilskuere er behjælpelige. Der står udstyr til formålet ved alle baner og trailerparkeringen som også bedes renholdt. På forhånd tak.
22. FKR påtager sig intet ansvar for evt. sygdom eller skader på hest, rytter eller materiel under stævnet.
23. Se kørevejledning på www.f-kr.dk/?Her_bor_vi . Bemærk at nogle GPS’er viser forkert vej!
24. AB Rideudstyr Cup
Målrettet ekvipager til E, D og C stævner, uanset disciplin.
Ved at deltage i vores AB Rideudstyr Cup sponsorprogram vil klubben kunne holde en eller flere AB Cup klasser, hvor ekvipagerne ved at deltage er med i en samlet konkurrence, hvor der er en gevinst på udstyr for 17.500 kr., fordelt på 1., 2. og 3. plads.
Fordelingen at præmierne er:
- Samlet 1. plads: 10.000 kr.
- Samlet 2. plads: 5.000 kr.
- Samlet 3. plads: 2.500 kr.
I en AB Cup klasse, til et stævne vil der, udover vinderdækken, blive redet/konkurreret om point, der skal kvalificere ekvipager til at vinde selve AB Cup konkurrencen. Der gives 5 point pr. 1. plads, 3 point pr. 2. plads og 1 point pr. 3. plads. Ved B0 klasser i spring, vil nulrunder give 2 point. Dette gælder alle klasser uanset niveau og disciplin, hvis klassen er registreret i DRF regi på DRF GO.
Vinderen af AB Rideudstyr Cup’en vil være den ekvipage der d. 30. september 2022 har opnået flest point.
Udover et vinderdækken og deltagelse i AB Cuppen, vil vi udlevere 10 rabatkuponer, der kan fordeles som sponsorgaver til enten AB Cup klassen eller andre klasser til stævnet. Her er der tale om rabatkuponer på følgende beløb: 1 x 500 kr., 2 x 250 kr., 7 x 150 kr.
AB Rideudstyr indhenter selv resultater fra Cup klasserne. Alle startende ekvipager er således automatisk med i den samlede konkurrence. Ved lige antal point i samlet konkurrence deles præmiepuljen mellem de lige placerede. Cup Klassen tildeles ikke holdkonkurrencer.