Hvad leder du efter?

mar
2022
Fra 05-03-2022 til 05-03-2022
  • Dressur
  • Hest

Himmelev Rideklub B-stævne dressur for hest (B)

Stævnenummer
Prop00041731
Dato for resultat d. 05-03-2022
Resultatbehandling færdig
Mulighed for eftertilmeldinger
(Start ikke garanteret - kontakt stævnearrangør INDEN tilmelding)
Himmelev Rideklub (Distrikt D03)
Herregårdsvej 61
4000 Roskilde

Kontakt inden stævnet

Mia Christensen
25417716
mia@hirk.dk

Officials

Officials ikke angivet

Klasser

Lørdag 05-03-2022

Dressur: MB1-A Heste (svh 3) | Max tilmeldinger 16

Præmier:
1: 700 2: 500 3: 350 4: 350
Tilmelding DKK 350,00 (Efteranm. DKK 700,00 )

Dressur: MB2-A Heste (svh 3) | Max tilmeldinger 16

Præmier:
1: 700 2: 500 3: 350 4: 350
Tilmelding DKK 350,00 (Efteranm. DKK 700,00 )

Dressur: MA1-A Heste (svh 4) | Max tilmeldinger 16

Præmier:
1: 700 2: 500 3: 350 4: 350
Tilmelding DKK 350,00 (Efteranm. DKK 700,00 )

Dressur: Prix St. George Heste (svh 5) | Max tilmeldinger 16

Præmier:
1: 700 2: 500 3: 350 4: 350
Tilmelding DKK 350,00 (Efteranm. DKK 700,00 )

Dressur: Intermediare 1 heste 2015 (svh 6) | Max tilmeldinger 16

Præmier:
1: 700 2: 500 3: 350 4: 350
Tilmelding DKK 350,00 (Efteranm. DKK 700,00 )

Dressur: Grand Prix Heste 2015 (svh 8) | Max tilmeldinger 999

Præmier:
1: 700 2: 500 3: 350 4: 350
Tilmelding 350,00 (Efteranm. 700,00 )

Bemærkninger til stævne

1.Stævnet afholdes på Himmelev Rideklub, Herregårdsvej 61, Himmelev, 4000 Roskilde og første start forventes at være kl. 10.00 (i tilfælde af mange starter, vil starttidspunkt dog blive tidligere)

2.Stævnet er åbent for alle distrikter under Dansk Rideforbund, og afholdes efter DRF´s OUT-regler.

3.Maksimum antal starter er 92, der tildeles efter først til mølle princippet.

4. Programridning afvikles i ridehus 20x60. Opvarmning i vores nye 20x60 ridehus eller på vores udendørs 20x60 ridebane - dette bestemmer den enkelte rytter selv. Det er muligt at skridte til og af på ridesti i terrænet (forenden af vores indkørsel ligger Himmelevskov), men der må ikke rides på grusstierne.

5.Klubben forbeholder sig ret til at ændre, sammenlægge, dele eller aflyse klasser i det omfang det er nødvendigt.

6.Program med vejledende starttidspunkter på de pågældende klasser vil blive tilgængeligt på online.Equipe d.28. Februar 2022. Endelige starttider vil kunne ses samme sted d.4. Marts efter kl.20.00.

7.Henvendelse før stævnet på mail mia@hirk.dk, start emnefelt i mailen med B-Stævne Marts 2022.

7B. VENTELISTE: er en klasse "fyldt", er det muligt at komme på venteliste, skriv da til mia@hirk.dk

8. I tilfælde af 7 eller færre startende i en klasse, vil dotering blive reduceret med 50%.

9.Al deltagelse foregår på eget ansvar og risiko. HIRK hæfter ikke for tyveri, skade på heste/ryttere, publikum samt skade på udstyr osv.

10.Opstaldning kan desværre ikke tilbydes og vi gør opmærksom på, at al færdsel i stalden er forbudt for uvedkommende. Gyldigt vaccinationskort skal kunne fremvises på forlangende.

11.DRF reglement er gældende hvor intet andet er anført.

12. Café Hyp holder åbent og vi får også besøg af "The Mobile Coffee Shop"

13.Vi glæder os til et godt stævne og til at se rigtig mange dejlige heste og ryttere.

TD: Helle Madsen

Mvh HIRK stævneudvalg