1. Procentklasse Hest LA1-3 A (C)Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 17 Vis detaljer
BemærkningerÅben for ekvipager uden placering i sværhedsgrad 3 eller højere
Tilmelding
DKK
180,00
(Efteranm.
DKK
270,00
)
|
2. Procentklasse Hest LA4-6 A (C)Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 17 Vis detaljer
BemærkningerÅben for ekvipager uden placering i sværhedsgrad 4 eller højere
Tilmelding
DKK
180,00
(Efteranm.
DKK
270,00
)
|
3. Procentklasse Hest MB0-3 A (C)Dressur: Procentklasse Hest (svh 0) | Max tilmeldinger 17 Vis detaljer
BemærkningerÅben for ekvipager uden placering i sværhedsgrad 5 eller højere
Tilmelding
DKK
180,00
(Efteranm.
DKK
270,00
)
|
1. DRF’s reglement og retningslinjer for Covid-19 er gældende, hvor intet andet er anført.
Stævnet er KONTANTLØST! Vi modtager KUN Mobilepay!!!
Doteringer vil blive afregnet via MobilePay eller bankoverførsel. Information om MP/Konto nr. kan sendes på mail til staevner@balleruprideklub.dk eller ved henvendelse i sekretariatet. DER KAN IKKE SENDES SMS TIL SEKRETARIATET!
2. Stævnet afholdes på Ballerup Rideklub, Kildesvinget 16, 2750 Ballerup. Indkørsel med trailer og lastbil skal ske via stævneindkørsel fra Skovvej. Se kørselsvejledning på Equipe.
3. Stævnet afholdes indendørs 20x60 ridehus, med opvarmning indendørs i et 20x40 ridehus. Fiberbunde i begge ridehuse.
4. Stævnet er åbent for alle distrikter.
5. TD’er: Pernille Winzentsen
6. Kontaktperson: staevner@balleruprideklub.dk
7. Indskud ved online tilmelding: 180 kr.
8. Efteranmeldelse: 270 kr.
9. Tilmelding er online via www.rideforbund.dk. Efteranmeldelse kan ske via www.rideforbund.dk, hvis der først er givet accept via staevner@balleruprideklub.dk. Betaling for efteranmeldelse skal ske via mobilepay til 77397.
10. Sidste tilmelding er søndag den 6. februar 2022
11. Frist for framelding og efteranmeldelse fredag den 11. februar 2022
12. Der er max plads til 50 starter på dagen. Klasserne vil blive fyldt op via venteliste, til max antal starter på dagen er nået.
13. Første klasse starter kl. 14.00.
14. Retur indskud, dotering og andre tilgodehavender vil blive overført via MobilePay. HUSK at give besked til sekretariatet om MP nummer! Ellers vil pengene tilfalde klubben.
15. Program, tidsplan og startlister kan ses på live.rideforbund.dk ca. 1 uge før stævnets start. Individuelle start tider offentliggøres dagen før.
16. Sekretariatet vil være åbent en ½ time før stævnets start. Tlf. 4466 2524. Telefonen er KUN åben under stævnet. Det er ikke muligt at sende SMS til nummeret!!
17. Gyldigt vaccinationskort og hestepas, skal kunne forevises på forlangende.
18. Klubben hæfter ikke for ulykkestilfælde eller sygdom hos hest, passer eller rytter under stævnet, samt på ud- og hjemtransport
19. Klubben forbeholder sig ret til at aflyse klasser med for få tilmeldte
20. Ret til ændringer, sammenlægning af klasser og flytning af klasser forbeholdes