1. LA2-A Heste (C)Dressur: LA2-A Heste (svh 1) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
150,00
(Efteranm.
DKK
225,00
)
|
2. LA4-A Heste (C)Dressur: LA4-A Heste (svh 2) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
150,00
(Efteranm.
DKK
225,00
)
|
3. MB0-A Heste (C)Dressur: MB0-A Heste (svh 3) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
150,00
(Efteranm.
DKK
225,00
)
|
4. MB2-A Heste (C)Dressur: MB2-A Heste (svh 3) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
150,00
(Efteranm.
DKK
225,00
)
|
5. PRI12 Ponyer Indledende (C)Dressur: PRI12 Ponyer Indledende (svh 5) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
150,00
(Efteranm.
DKK
225,00
)
|
6. PRT12 Ponyer holdmesterskab (C)Dressur: PRT12 Ponyer (svh 6) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
150,00
(Efteranm.
DKK
225,00
)
|
7. MA1-A Heste (C)Dressur: MA1-A Heste (svh 4) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
150,00
(Efteranm.
DKK
225,00
)
|
Almindelige bestemmelser:
1. Stævnet afholdes på Faxe Ridecenter, Holteskovvej 8, Ebbeskov, 4640 Faxe
2. Stævnet er åbent for alle distrikter.
3. DRF’s reglement med seneste rettelser er gældende, hvor intet andet er anført.
4. Der rides indendørs i 20x60 ridehus. Opvarmning foregår i 18x38 ridehus eller evt. på udendørs 20x40 bane. Vi opfordrer til at skridte af udendørs.
5. Maksimalt 80 starter om dagen. Overskrides dette, så oprettes der ventelister.
6. Man skal selv medbringe port-åbner.
7. Klubben forbeholder sig ret til at aflyse klasser med under 4 tilmeldte ekvipager, men vil så vidt muligt afvikle alle klasser.
8. Klubben forbeholder sig retten til at bytte rundt på klassernes rækkefølge.
9. Er der 4 starter eller mindre i en klasse, så bliver doteringen halveret.
10. Teknisk delegeret er Anni Busk
11. Lisbeth Larsen kan kontaktes vedr. opstaldning på e-maillisbeth@faxeridecenter.dk, tlf. 40 19 85 74.
12. Anmeldelse kun via DRF Go! www.rideforbund.dk
13. Anmeldelsesfrist er d. 06.09.2021
14. Efteranmeldelse i det omfang tidsplanen tillader det, og ifølge reglement fra DRF pr. 1. januar 2020 sker via GO
15. Hestepas inkl. vaccination skal forevises i sekretariatet ved ankomst Glemmer man at tage sit hestepas med hjem og vi efterfølgende skal sende det rekommanderet, så koster det 250,-
16. Foreløbigt program vil være tilgængeligt på Lived.07.09.2021. Endelige tider ligger på Live fra kl. 20 aftenen inden den respektive stævnedag.
17. Framelding senest d. 08.09.2021 kl. 17 på e-mail fkr.dressur@gmail.com med angivelse af konto nr. såfremt man er berettiget til tilbagebetaling af indskud ifølge DRF reglement.
18. Biksen i rytterstuen er åben under hele stævnet.
19. Af hensyn til banernes fiberbunde SKAL hestepærer fjernes hurtigst muligt. Da rytterne af gode grunde kan have svært ved at udføre opgaven, forventer vi at hjælpere og tilskuere er behjælpelige J. Der står udstyr til formålet ved alle baner og trailerparkeringen som også bedes renholdt. På forhånd tak.
20. FKR påtager sig intet ansvar for evt. sygdom eller skader på hest, rytter eller materiel under stævnet.
21. Henvendelse før stævnet foretrækkes via mail til fkr.dressur@gmail.com.
Under stævnet bruges mobil 31 24 68 00
22. Se kørevejledning på www.f-kr.dk/?Her_bor_vi . Bemærk at nogle GPS’er viser forkert vej!