1. MB0-A Heste (C)Dressur: MB0-A Heste (SVH 3) | Max tilmeldinger 10 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
160,00
(Efteranm.
DKK
320,00
)
|
2. PRI12 Ponyer Indledende (C)Dressur: PRI12 Ponyer Indledende (SVH 5) | Max tilmeldinger 10 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
160,00
(Efteranm.
DKK
320,00
)
|
3. PRM12 Ponyer indv. Mesterskab (C)Dressur: PRM12 Ponyer indv. (SVH 6) | Max tilmeldinger 10 Vis detaljer
Tilmelding
DKK
160,00
(Efteranm.
DKK
320,00
)
|
1.Stævnet afholdes på Lykkesholm Ridecenter, Bjergskovvej 3, 4330 Hvalsø. Stævnet er åbent for distrikt 1-5.
2.Kontakt før og under stævnet skal ske til: Birthe Kløverhøj - tlf. 23278716 (gerne SMS).
3.Sidste rettidig anmeldelse er d.17/04-2021. Stævnet forventes først at starte om eftermiddagen.
4.Efteranmeldelser modtages i det omfang tidsplan tillader, dette mod dobbelt indskud. Ved efteranmeldelse skal ske via GO og kun efter aftale.
5.Dotering i distriktsklasserne klasserne er: 1. plads kr. 300, 2. plads kr. 250, 3. plads kr. 200.
6.Klubben forbeholder sig ret til at ændre i programmet, herunder også aflyse ved for få tilmeldte. Ved mindre end 4 startende bortfalder doteringen.
7.Frameldinger og ændringer skal ske senest onsdag d. 21/04-2021 kl. 18.00. Tilbagebetaling af startgebyr iht. DRF's fællesbestemmelser pkt.65.4
8.Sekretariatet vil være åbent én halv time før stævnets start.
9. DRF´s regler er gældende, og HVL hæfter ikke for ulykkestilfælde og/eller sygdom hos hest/rytter under stævnet, ej heller under ud- og hjemtransport. Tilsvarende gælder også for tyveri, beskadigelser og lign.
10. Program og tidsplaner vil foreligge efter sidste tilmeldingsfrist på live.rideforbund.dk (DRF Live). Endelig starttider vil være på DRF live dagen før kl. 20.00.
11. Alle restriktioner fra DRF og andre myndigheder mht.Corona og EHV vil blive overholdt.
12.Alle heste skal jvf.DRF have foretaget en temperaturmåling under opsyn af stævneledelse , inden aflæsning fra trailer. Er denne temperatur ikke tilfredsstillende , kan hesten ikke læsses af og deltage i stævne .
13.Hvis stævnes aflyses kontakt Kasser Randi Rohde med angivelse af kontonummer . Mail : randi.rode.0810@gmail.com
14. Der forventes at ryttere, der er startende for HVL skal min. hjælpe med 3 timer per start. Kontakt Majbritt på telefon 41 99 34 41 og aftal.