Hvad leder du efter?

jul
2021
Fra 29-07-2021 til 29-07-2021
  • Spring
  • Hest/Pony

D-stævne spring for pony og hest (D)

Stævnenummer
Prop00038775
Dato for resultat d. 29-07-2021
Resultatbehandling færdig
Mulighed for eftertilmeldinger
(Start ikke garanteret - kontakt stævnearrangør INDEN tilmelding)
Allerupgaard Rideklub (Distrikt D07)
Allerup Bygade 29-31
5220 Odense SØ

Kontakt inden stævnet

Christina Andersen
29243349
chandersen@outlook.com

Officials

Officials ikke angivet

Klasser

Torsdag 29-07-2021

Spring: Springning Showklasse - Pony B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 99

Præmier:
0: 0
Tilmelding 100,00 (Efteranm. 150,00 )

Spring: Springning Showklasse - Pony B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 99

Præmier:
0: 0
Tilmelding 100,00 (Efteranm. 150,00 )

Spring: Springning Showklasse - Pony B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 99

Præmier:
0: 0
Tilmelding 100,00 (Efteranm. 150,00 )

Spring: Springning Showklasse - Pony B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 99

Præmier:
0: 0
Tilmelding 100,00 (Efteranm. 150,00 )

Spring: Springning Showklasse - Hest B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 99

Præmier:
0: 0
Tilmelding 100,00 (Efteranm. 150,00 )

Spring: Springning Showklasse - Hest B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 99

Præmier:
0: 0
Tilmelding 100,00 (Efteranm. 150,00 )

Spring: Springning Showklasse - Hest B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 99

Præmier:
0: 0
Tilmelding 100,00 (Efteranm. 150,00 )

Spring: Springning Showklasse - Hest B0 (svh 0) | Max tilmeldinger 99

Præmier:
0: 0
Tilmelding 100,00 (Efteranm. 150,00 )

Bemærkninger til stævne

  1. Sekretariats telefon 29243349. Telefonen vil være åben fra torsdag kl. 16.00 til stævnet er slut. SMS læses og besvares ikke. Sekretariat er beliggende ved ridehuset, og er åbent 1/2 time før første klasses start til 1/4 time efter sidste klasses afslutning.
  2. Ændringer modtages senest dagen før kl. 18.
  3. Framelding skal ske senest d. 28. juli. Herefter refunderes indskud ikke uanset årsag. Ved refusion af indskud trækkes 50 kr. i administrationsgebyr ved bankoverførsel.
  4. Endelige starttidspunkter kan ses på Equipe d. 28. juli efter kl. 19.30.
  5. Alle, som rider en 0-runde, kan hente en roset i sekretariatet efter endt ridt.
  6. MAX. 320 starter om dagen. Hvis klassen er fyldt, kan man sende en mail til chandersen@outlook.com og blive skrevet på venteliste. Ved venteliste gælder ”først til mølle” princippet. Vi fylder klasserne op så max. antal starter per dag opfyldes, det vil sige efter sidste tilmelding kan der tages flere ind i nogle klasser, såfremt der ikke er fyldt op i andre. 
  7. Efteranmeldelser modtages KUN i det omfang tidsplanen tillader det. Efteranmeldelse skal aftales med den stævneansvarlige på mail inden efteranmeldelse på DRF GO - efteranmeldelser tillægges et gebyr til klubben på 50 kr. Efteranmeldelse er først gyldig, når betaling er modtaget.
  8. Vaccination skal forevises på forlangende.
  9. Stævnenummer skal bæres synligt på hestens venstre side. Det er rytterens ansvar, så husk at tage dit stævne nummer med hjemmefra.
  10. Stævnet afholdes udendørs på fiberbund. Opvarmning udendørs bane.
  11. AGRs konto nr. 6845 – 0001317223 / Mobile Pay 53636.
  12. AGR hæfter ikke for tyveri, skader på biler, trailer, rytter og heste.

COVID-19 - vi henviser til Dansk Rideforbunds anbefalinger til stævneafvikling/-deltagelse samt anbefalinger/restriktioner fra Sundhedsstyrelsen.