1. LB1-LB3 % (D)Dressur: Procentklasse Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
BemærkningerDer må startes 2 gange i klassen, dog 2 forskellige programmer. Præmieoverrækkelse i rytterstuen, umiddelbart efter klassens afslutning. Rosetter kan byttes til en kop kaffe, te eller kakao i Caféen.
Tilmelding
115,00
(Efteranm.
150,00
)
|
2. LA1-LA4 % (C)Dressur: Procentklasse Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
BemærkningerDer må startes 2 gange i klassen, dog 2 forskellige programmer. Præmieoverrækkelse i rytterstuen, umiddelbart efter klassens afslutning. Rosetter kan byttes til en kop kaffe, te eller kakao i Caféen.
Tilmelding
150,00
(Efteranm.
200,00
)
|
3. LA5-LA6 % (Bane A) (C)Dressur: Procentklasse Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
BemærkningerDer må kun startes 1 gang pr dag i sværhedsgrad 5+6 jf dressur-rgl. 19.1. Præmieoverrækkelse i rytterstuen, umiddelbart efter klassen. Rosetter kan byttes til en kop kaffe, te eller kakao i caféen.
Tilmelding
150,00
(Efteranm.
200,00
)
|
4. PRI-PRT-PRM % (Bane A) (C)Dressur: Procentklasse Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
BemærkningerDer må kun startes 1 gang pr dag i sværhedsgrad 5+6 jf dressur-rgl. 19.1. Præmieoverrækkelse i rytterstuen, umiddelbart efter klassen. Rosetter kan byttes til en kop kaffe, te eller kakao i caféen.
Tilmelding
150,00
(Efteranm.
200,00
)
|
5. LC1-LC3 % (D)Dressur: Procentklasse Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
BemærkningerDer må startes 2 gange i klassen, dog 2 forskellige programmer. Præmieoverrækkelse i rytterstuen, umiddelbart efter klassens afslutning. Rosetter kan byttes til en kop kaffe, te eller kakao i Caféen.
Tilmelding
115,00
(Efteranm.
150,00
)
|
6. LA1-LA4 % (C)Dressur: Procentklasse Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
BemærkningerDer må startes 2 gange i klassen, dog 2 forskellige programmer. Præmieoverrækkelse i rytterstuen, umiddelbart efter klassens afslutning. Rosetter kan byttes til en kop kaffe, te eller kakao i Caféen.
Tilmelding
150,00
(Efteranm.
200,00
)
|
7. LA5-LA6 % (Bane A) (C)Dressur: Procentklasse Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
BemærkningerDer må kun startes 1 gang pr dag i sværhedsgrad 5+6 jf dressur-rgl. 19.1. Præmieoverrækkelse i rytterstuen, umiddelbart efter klassen. Rosetter kan byttes til en kop kaffe, te eller kakao i caféen.
Tilmelding
150,00
(Efteranm.
200,00
)
|
8. PRI-PRT-PRM % (Bane A) (C)Dressur: Procentklasse Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
BemærkningerDer må kun startes 1 gang pr dag i sværhedsgrad 5+6 jf dressur-rgl. 19.1. Præmieoverrækkelse i rytterstuen, umiddelbart efter klassen. Rosetter kan byttes til en kop kaffe, te eller kakao i caféen.
Tilmelding
150,00
(Efteranm.
200,00
)
|
9. LA1-LA4 % (D)Dressur: Procentklasse Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
BemærkningerDer må startes 2 gange i klassen, dog 2 forskellige programmer. Præmieoverrækkelse i rytterstuen, umiddelbart efter klassens afslutning. Rosetter kan byttes til en kop kaffe, te eller kakao i Caféen.
Tilmelding
115,00
(Efteranm.
150,00
)
|
10. LA1-LA4 % (C)Dressur: Procentklasse Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
BemærkningerDer må startes 2 gange i klassen, dog 2 forskellige programmer. Præmieoverrækkelse i rytterstuen, umiddelbart efter klassens afslutning. Rosetter kan byttes til en kop kaffe, te eller kakao i Caféen.
Tilmelding
150,00
(Efteranm.
200,00
)
|
11. LA5-LA6 % (Bane A) (C)Dressur: Procentklasse Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
BemærkningerDer må kun startes 1 gang pr dag i sværhedsgrad 5+6 jf dressur-rgl. 19.1. Præmieoverrækkelse i rytterstuen, umiddelbart efter klassen. Rosetter kan byttes til en kop kaffe, te eller kakao i caféen.
Tilmelding
150,00
(Efteranm.
200,00
)
|
12. PRI-PRT-PRM % (Bane A) (C)Dressur: Procentklasse Pony (svh 0) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljer
BemærkningerDer må kun startes 1 gang pr dag i sværhedsgrad 5+6 jf dressur-rgl. 19.1. Præmieoverrækkelse i rytterstuen, umiddelbart efter klassen. Rosetter kan byttes til en kop kaffe, te eller kakao i caféen.
Tilmelding
150,00
(Efteranm.
200,00
)
|
13. OPSTALDNING Fredag-Lørdag-Søndag med overnatning (E)ServiceDax: Equipe - Opstaldning (SVH 0) | Max tilmeldinger 38 Vis detaljerBemærkningerDer vil stå 2 pakker spåner ved ankomst. Mulighed for tilkøb af stråfoder (hø/wrap) ved henvendelse i sekretariatet
Tilmelding
1.300,00
(Efteranm.
1.300,00
)
|
14. Opstaldning FREDAG uden overnatning (E)ServiceDax: Equipe - Opstaldning fredag (SVH 0) | Max tilmeldinger 5 Vis detaljerBemærkningerBoksen vil være let strøet med spåner. Ekstra spåner kan tilkøbes via DRF GO!
Tilmelding
DKK
500,00
(Efteranm.
DKK
500,00
)
|
15. Opstaldning LØRDAG uden overnatning (E)ServiceDax: Equipe - Opstaldning lørdag (SVH 0) | Max tilmeldinger 5 Vis detaljerBemærkningerBoksen vil være let strøet med spåner. Ekstra spåner kan tilkøbes via DRF GO!
Tilmelding
DKK
500,00
(Efteranm.
DKK
500,00
)
|
16. Opstaldning SØNDAG uden overnatning (E)ServiceDax: Equipe - Opstaldning søndag (SVH 0) | Max tilmeldinger 5 Vis detaljerBemærkningerBoksen vil være let strøet med spåner. Ekstra spåner kan tilkøbes via DRF GO!
Tilmelding
DKK
500,00
(Efteranm.
DKK
500,00
)
|
17. Spåner (E)ServiceDax: Equipe - Spåner (SVH 0) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljerBemærkningerSpåner, pr ekstra pakke
Tilmelding
DKK
150,00
(Efteranm.
DKK
150,00
)
|
18. FÆLLESSPISNING LØRDAG KL. 17.00 - ALLE ER VELKOMNE (E)ServiceDax: Equipe - Bespisning (SVH 0) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljerBemærkningerHyggelig fællesspisning for alle. Der vil være mulighed for at købe vand, vin og øl mm til maden.
Tilmelding
DKK
150,00
(Efteranm.
DKK
150,00
)
|
19. ROSENPARADEN LØRDAG KL. 19.00 - åben for ryttere årgang 2009 (Både D, C og B-ryttere er velkomne) (E)ServiceDax: Equipe - Ydelse 1 (SVH 0) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljerBemærkningerVi hylder de ponyryttere der har deres sidste ponyår (årgang 2009). Alle er velkomne til at overvære Paraden, det er er
Tilmelding
DKK
30,00
(Efteranm.
DKK
30,00
)
|
20. Camping uden strømtilslutning pr dag (E)ServiceDax: Equipe - Camping (SVH 0) | Max tilmeldinger 999 Vis detaljerBemærkningerCamping uden tilslutning til strøm
Tilmelding
100,00
(Efteranm.
100,00
)
|
21. STRØM (tilkøb til camping) PR DAG (E)ServiceDax: Equipe - Strøm (SVH 0) | Max tilmeldinger 4 Vis detaljerBemærkningerStrøm til dig vogn, vi har et begrænset antal stik til tilslutning til vogn/lastbil
Tilmelding
DKK
300,00
(Efteranm.
DKK
300,00
)
|
22. Stråfoder pr kg (købes på dagen, under stævnet) (E)ServiceDax: Equipe - Ydelse 2 (SVH 0) | Max tilmeldinger 0 Vis detaljerBemærkningerDet er muligt at købe stråfoder (hø/wrap) under hele stævnet. Henvend dig blot i sekretariatet.
Tilmelding
DKK
5,00
(Efteranm.
DKK
5,00
)
|
23. OPSTALDNING Fredag-Lørdag med overnatning (E)ServiceDax: Equipe - Opstaldning fredag (SVH 0) | Max tilmeldinger 5 Vis detaljerBemærkningerDer vil stå 1 pakke spåner ved ankomst. Mulighed for tilkøb af stråfoder (hø/wrap) ved henvendelse i sekretariatet
Tilmelding
DKK
800,00
(Efteranm.
DKK
800,00
)
|
24. OPSTALDNING Lørdag-Søndag med overnatning (E)ServiceDax: Equipe - Opstaldning lørdag (SVH 0) | Max tilmeldinger 5 Vis detaljerBemærkningerDer vil stå 1 pakke spåner ved ankomst. Mulighed for tilkøb af stråfoder (hø/wrap) ved henvendelse i sekretariatet
Tilmelding
DKK
800,00
(Efteranm.
DKK
800,00
)
|
VELKOMMEN TIL VEJLE RIDEKLUB
Vejle Rideklub
Ibækvej 15
7100 Vejle
INDENDØRS STÆVNE:
Stævnet afholdes indendørs på fiberbane (Hal 1) - OBS! Ved mange tilmeldte kan enkelte klasser flyttes til Hal 2 (20x40)
Opvarmning indendørs på fiberbane 20x60 (Hal 3) - OBS det tager 1-2 minutter at skridte fra opvarmningshallen til stævnehallen.
SÆRLIGT VDR ROSENPARADEN:
Vejle Rideklubs Rosenparade er for både D, C og B-ryttere.
Rosenparaden er for alle ponyryttere der har deres sidste ponyår (årgang 2009). Alle er velkomne til at overvære Paraden, det er er et stort øjeblik for mange.
Speakerseddel forefindes på Equipe og udfyldt seddel sendes senest lørdag d. 8/11 kl. 12.00 til steavne@vejlerideklub.dk.
Rosenparaden afholdes lørdag kl. 19.00, lige efter fællesspisningen
Husk tilmelding til paraden og Fællesspisning på DRF GO!
HUSK AT TILMELDE DIG under ydelser (19)
FÆLLESSPISNING MM:
Fredag-lørdag-søndag har Café Muleposen åbent med et godt udvalg af varme retter, pomfrits, varme og kolde drikke, snacks mv.
Lørdag aften kl. 17.00 vil der være Fællesspisning med Buffet hvor alle er velkomne. Fællesspisning bestilles via DRF GO!
OBS. Ved mindre end 15 tilmeldte aflyses buffeen, men Café Muleposen vil stadig have åben med mulighed for aftensmad.
HUSK AT TILMELDE DIG under ydelser (18)
VEJLE CUP 2025:
D-klasserne til dette stævne er en del af Vejle Cup (undtagen afd. B).
Der må startes i flere klasser i løbet af stævnet og resultater fra alle placerede i D-klasserne, sværhedsgrad 0-3 (undtagen afd B.) tælles med i den samlede Vejle Cup. Point tælles pr equipage.
Vinderne af Vejle Cup (1-2-3) kåres ved julestævnet i december. Ved evt ligeplacerede på den samlede cup, vinder den med det bedste individulle resultat med placering (højeste procent) fra en hvilkensomhelst klasse gennem cuppen.
Der kåres 1.-2.-3. for: Kat 3, Kat 2, Kat 1 og for hest og præmieoverrækkelsen vil være til hest til stævnet i december.
Læs mere om Vejle Cup lige her: VEJLE CUP 2025
Der vil være 3 afdelinger for både hest og pony hvor man hver gang kan samle point
Alle placerings-resultater fra D-klasser (undtagen afd B) bliver talt med i den endelige Cup.
Vejle cuppens 3 afdelinger: Hest: 2-3. maj + 19-21. sept + 5-7. dec. PONY: 2-3. maj + 7-9. nov. + 5-7. dec.
Man behøver ikke starte alle 3 stævner for at resultatet tælles med men der tælles fra alle 3 stævner.
Resultatet fra det enkelte ridt får point for placering efter om det er sværhedsgrad 0-1-2-3 og de samlede vindere er de med højeste point efter de 3 stævner.
Vejle Cuppen kan løbende følges på www.vejlerideklub.dk.
TD: Mette Christensen og Gitte Johansen
STÆVNEJURI: Klassens dommer, TD og stævneansvarlig
DOMMERE: Ved ansøgning af proportioner har vi tilsagn fra følgende dommer: Grethe Keller, Jens Mikkelsen, Dorte Bundgaard
(Ret til ændringer forbeholdes)
TILMELDING OG EFTERANMELDELSE:
Sidste frist for tilmelding er fredag d. 31. oktober 2025.
Efteranmeldelse via DRF GO, er kun muligt, hvis tidsplanen tillader det. Kontakt klubben før efteranmeldes på mail staevne@vejlerideklub.dk.
Manuel tilmelding via mail koster et administrationsgebyr på 50 kr.
Betaling for manuel tilmelding/efteranmeldelse SKAL ske via mobilepay på 48976 inden start godkendes.
Hvis betaling ikke er sket senest dagen før kl. 16.00 tages rytter af startlisten.
FRAMELDING:
Frameldingsfrist er kl. 18.00 to dage før stævnets første konkurrencedag
Ved framelding inden sidste tilmeldingsfrist tilbagebetales 100%, dog fratrukket gebyr på 50,-
Ved framelding after sidste tilmelding refunderes kun jf fællesbestemmelserne 72.2.
Ved framelding efter sidste frameldingsfrist refunderes intet uanset årsag; jf fællesbestemmelserne 72.2.
Framelding af boks senest 4/11 2024 kl. 12.00.
Framelding skal ske på mail staevne@vejlerideklub.dk.
UDBETALING AF EVT. STARTGEBYR ELLER ANDET:
Reg. og kontonr sendes til staevne@vejlerideklub.dk inden stævnets afslutning!
Opgives oplysningerne ikke i tide tilflader beløbet klubben og vil blive brugt på forberinger i stævneøjemed.
ÆNDRINGER OG KLASSERÆKKEFØLGE:
VRK forbeholder sig ret til at aflyse og/eller sammenlægge klasser/kat. med for få tilmeldte samt opdele klasser med mange tilmeldte.
Klasserne afvikles i den rækkefølge der passer bedst i forhold til tidsplanen, deraf ret til ændring af rækkefølge forbeholdes.
OPSTALDNING:
Opstaldning: Muligt i stævnebokse i hal 4 samt enkelte bokse blandt opstalderne i de faste stalde – tilmelding via DRF GO!
Timeboks: Ikke garanteret, kontakt sekretariatet på stævnedagen.
Tilkøb af fuld weekendboks er incl 2 pk spåner (fredag-lørdag-søndag). Ekstra spåner kan tilkøbes via DRF GO!
Hvis nogen ønsker bestemte sidemakkere eller lignende skrives dette i bemærkninger, så vil vi bedst muligt forsøge at imødekomme dette.
NATTEVAGT:
Ansvarlig for nattevagt: Jeanette Henriksen (se mere på Equipe)
STARTLISTER:
Alle opfordres til løbende at opdatere sig på Equipe for ændringer og vejledninger fra klubben.
Startlister og resultater findes online på Equipe.
Foreløbigt program ligges op senest 7 dage før første konkurrencedag.
Endelige startlister kan ses dagen før senest kl. 20.00.
ØVRIGT:
Klubben påtager sig intet ansvar for færdsel, ophold og værdier under stævnet. Klubben hæfter ikke for uheld, sygdom eller tyveri.
DRF’s reglement samt fælles bestemmelser er gældende under hele stævnet.
Det er rytterens eget ansvar at sikre, at reglementet overholdes, herunder også evt. kvalifikation- og outregler.
Der tages forbehold for eventuelle tastefejl.
🐴 VI GLÆDER OS TIL AT SE JER I VRK 🐴