Hvad leder du efter?

maj
2024
Fra 24-05-2024 til 24-05-2024
  • Spring
  • Hest/Pony

Kellerup Rideklub spring pony/hest (D)

Stævnenummer
Prop00050749
Anmeldelsesfrist d. 17-05-2024
Propositioner godkendt
Mulighed for eftertilmeldinger
(Start ikke garanteret - kontakt stævnearrangør INDEN tilmelding)
Kellerup Rideklub (Distrikt D07)
Boltinggårdvej 5
5750 Ringe

Kontakt inden stævnet

Bettina Beltoft Lund Esbensen
22664786
kellerupsrideudstyr@hotmail.com

Fredag 24-05-2024

1. Springning pony 45-100 cm (D)

Spring: Springning Sløjfeklasse Ponyer (B0) (svh 0) | Max tilmeldinger 999 | 4 tilmeldte

Præmier:
0: 0
Bemærkninger

I alle klasser med valgfri højde må der startes 2 gange, husk at skrive ønsket højde under bemærkning

Tilmelding 100,00 (Efteranm. 150,00 )
2. Springning Hest 45-110 cm (D)

Spring: Springning Sløjfeklasse - Hest (B0) (svh 0) | Max tilmeldinger 999 | 4 tilmeldte

Præmier:
0: 0
Bemærkninger

I alle klasser med valgfri højde må der startes 2 gange, husk at skrive ønsket højde under bemærkning

Tilmelding DKK 100,00 (Efteranm. DKK 150,00 )

Fredag 24-05-2024

3. Springning Hest 45-110 cm - Eftertilmeldingsklasse (D)

Spring: Springning Sløjfeklasse - Hest (B0) (svh 0) | Max tilmeldinger 99 | 0 tilmeldte

Præmier:
Bemærkninger

I alle klasser med valgfri højde må der startes 2 gange, husk at skrive ønsket højde under bemærkning

Tilmelding DKK 0,00 (Efteranm. DKK 150,00 )
4. Springning pony 45-100 cm - Eftertilmeldingsklasse (D)

Spring: Springning Sløjfeklasse Ponyer (B0) (svh 0) | Max tilmeldinger 99 | 0 tilmeldte

Præmier:
Bemærkninger

I alle klasser med valgfri højde må der startes 2 gange, husk at skrive ønsket højde under bemærkning

Tilmelding 0,00 (Efteranm. 150,00 )

Bemærkninger til stævne

Sekretariats telefon 22664786. Sekretariat har åbent 1/2 time før første klasses start til 1/4 time efter sidste klasse.
Der kan betales med mobile pay i cafeteria og i sekretariatet.
Ændringer modtages senest dagen før kl. 18.
Framelding skal ske senest tirsdag d. 22 maj.  Herefter refunderes indskud ikke uanset årsag. Ved refusion af indskud trækkes 50 dkr i administrationsgebyr.
Ved 4 starter eller færre forbeholder vi os ret til at aflyse klassen.
Endelige starttidspunkter kan ses på Equipe efter kl. 19.30.

·       Ved færre end 15 startende (inkl.) nedsættes doteringerne jf DRF-reglement 2015 med 30%.

Efteranmeldelser modtages KUN i det omfang tidsplanen tillader det. Efteranmeldelse skal aftales med den stævneansvarlige på mail inden efteranmeldelse på DRF GO - efteranmeldelser tillægges et gebyr til klubben på 50 kr. Efteranmeldelse er først gyldig, når betaling er modtaget.
Stævnenummer skal bæres synligt på hestens venstre side. Det er rytterens ansvar, så husk at tage dit stævne nummer med hjemmefra.
Opstaldning er muligt i et begrænset omfang. 
Stævnet afholdes udendørs på stor grusbane. Opvarmning udendørs grusbane.
Ker hæfter ikke for tyveri, skader på biler, trailer, rytter og heste.

DRF's reglement er gældende, hvor intet andet er anført

 

·       TD ved stævner:

 

VI GLÆDER OS TIL AT SE JER ALLESAMMEN. PAS PÅ JER SELV OG HINANDEN :)