Arrangører fundet til B-stævner i uge 35

Tidligere på måneden søgte Dansk Ride Forbund efter en eller to stævnearrangører til at afvikle B-stævner i henholdsvis dressur og springning i uge 35. Sammen med de respektive disciplinudvalg er samtlige ansøgninger gennemgået, og der er nu fundet to nye arrangører.

• B-stævnet i dressur med en kvalifikationsrunde af den populære og traditionsrige Bundgaard Byg Cup tildeles Dansk Varmblod Rideklub. Det betyder at dressurstævnet forbliver på Vilhelmsborg som tidligere planlagt.

• B-stævnet i springning med en afdeling af Walber Cup – som er kvalifikationsstævnerne for Agria DRF-mesterskab for hold – tildeles Han Herreds Hestesportsklub.

Vi er glade for, at Dansk Varmblod Rideklub og Han Herreds Sportsrideklub har lyst til at prøve kræfter med B-stævner. Begge klubber er i forvejen erfarne stævnearrangører med rigtig gode faciliteter – det er noget vi ved, at rytterne sætter stor pris på,” fortæller klub og sportschef Anne Silfwander.

Du kan læse mere om Walber Cup og se en liste over årets kvalifikationsstævner her.

Du kan læse mere om Bundgaard Byg Cup og se en liste over årets kvalifikationsstævner her.