Hvad leder du efter?

Ridesport

Bundgaard X Trolle Cup

Populær og vigtig turnering
Bundgaard X Trolle Cup – tidligere kendt som Bundgaard Byg Cup - er en kendt og traditionsrig landsdækkende turnering for ekvipager, der har opnået min. 60% ved start i en Prix St. Georges ved B-stævner eller 63% ved start i Prix St. Georges ved C-stævner i kvalifikationsperioden. Bundgaard X Trolle Cup rides over fire spændende kvalifikationsrunder i Intermediaire I og Intermediare I Kür. De 18 bedste ryttere går videre til finalen for at dyste om den prestigefyldte titel som vinder af Bundgaard X Trolle Cup.

Det gode samarbejde mellem DRF og Bundgaard Byg siden 1998 har været med til at skabe en meget populær turnering, der er et stort skridt på vejen til de allersværeste klasser for både ryttere og heste. For Bundgaard Byg betyder det også, at man kommer i tættere dialog med kunder og brugere, hvilket er vigtigt, hvis man vil være på forkant med ridesportens behov. Fra og med 2022 er også Trolle Company kommet ombord som medsponsor på turneringen, og det matcher rigtig godt med brandets mission om at inspirere rytterne til at følge deres drømme.

Bundgaard X Trolle Cup bestemmelser 2022 (pdf)
Stilling 2022 (pdf)

Bundgaard X Trolle Cup 2022

Landsdel Dato Klub
Sjælland 6. - 8. maj Frederiksværk Rideklub
Jylland 3. - 5. juni Helgstrand Event
Jylland 24. - 26. juni Kirstinelund Sportsrideklub
Sjælland 7. - 9. oktober Solrød Rideklub
Jylland 11. - 13. november Blue Hors - FINALE

Bundgaard Byg - Eksperter i byggeri til ridesporten
De fleste i hesteverdenen kender Bundgaard Byg A/S, der konstruerer og bygger ridehaller og stalde over hele landet. I 2017 havde Bundgaard Byg 30-års jubilæum, og igennem de tre årtier har virksomheden opført mere end 2.000 byggerier og udviklet sig til at blive ekspert i byggeri til ridesporten. At bygge for hestefolket stiller store krav til viden om lovgivning, erfaring i optimale dimensioner og valg af byggematerialer. Vil man være en af de foretrukne leverandører af byggeri til ridesporten, skal man også kunne byde ind med kreative løsninger og nytænkning. Det gælder også, når der skal indtænkes belysning, miljø og klima. I Bundgaard Byg følges den teknologiske udvikling nøje for at fremtidssikre byggerierne i forhold til miljø og forbrug.

Trolle Company - klæder rytterene på til at forfølge deres drømme
TROLLE COMPANY er et mode- og sportstøjsmærke grundlagt i 2005 af Ulrich Trolle. Vi indkøber, leverer, udvikler og producerer produkter til sport og fritid, smukt designet og af høj kvalitet, alt sammen under ét tag. Denne unikke kombination af kompetencer gør os i stand til at udvælge innovative produkter, der lader rytteren yde sit absolut bedste. Vi klæder den fremtidige generation af ryttere på, baseret på de klassiske traditioner for design, kvalitet og sikkerhed. Derfor er vi altid på udkig efter kvalitetsbrands, der kan styrke vores portefølje og tilføje noget ekstra til markedet. Når et produkt distribueres hos Trolle Company, vil du vide, at det er et af de bedste i sin kategori. Vi er opdraget med et ønske om konstant at udvikle os, og vi vil tage brandet med os på vores rejse.

​TROLLE COMPANY eksisterer for den store kærlighed og passion til ridesporten. Vi tror på at rykke grænser. Vores mission er at være den nordiske platform for ridning og inspirere ryttere til at følge deres drømme.