Hvad leder du efter?

Ridesport

Oftest stillede spørgsmål - Stævner og tilmelding

Spørgsmål Svar

Hvordan tilmelder jeg mig til et ridestævne?

Se vejledning her.

Må jeg melde til ridestævne pr. mail eller telefon?

Nej, alle tilmeldinger skal foretages på rideforbund.dk under fanen Go! Hvis du oplever problemer med din tilmelding, kan du skrive til go@rideforbund.dk

Jeg har meldt i en forkert klasse eller meldt på en forkert hest etc. - Hvordan ændrer jeg min stævnetilmelding?

Kontakt stævnearrangøren direkte – gerne pr. mail.

Hvorfor kan jeg ikke se mine resultater fra weekendens stævne endnu?

Det kan tage tid at få resultaterne fra stævnearrangøren til os, så man skal være lidt tålmodig. Hvis dine resultater stadig ikke er offentliggjort efter en måned, kan du kontakte os for at få dem rettet.

Hvor finder jeg bestemmelser til Distriktsmesterskaber i spring og dressur?

De overordnede bestemmelser findes i Dansk Ride Forbunds reglementer, men de specifikke bestemmelser for hvert distriktsmesterskaber findes hos de pågældende distrikter. Kontaktoplysninger til netop dit distrikt kan findes her.

Hvor mange stævnetyper findes der?

Oversigt over de danske stævnetyper findes i Dansk Ride Forbunds Fælles Bestemmelser (under stævnetyper) og kan ses her.

Hvad er en breddeaktivitet?

Breddeaktiviteter er forskellige aktiviteter, hvor der ofte rides i hold. Alle kan deltage, uanset hvilken hest man rider på. Du finder her et utal af aktiviteter, som både kan bruges til konkurrence og til læring i elevskolen. Alle disse aktiviteter er både sjove og udviklende for rytteren og hesten. Læs mere her.

Hvor finder jeg ridestævner i mit nabolag?

Oversigt over ridestævner findes på rideforbund.dk under fanen Go! og 'Stævne- og aktivitetskalender'. Du kan fremsøge stævner i forskellige landsdele, kaldet distrikter. Find ud af hvilket distrikt din klub hører under, ved at søge på din klub lige her.

Jeg har et spørgsmål til DRF Dressur app – hvem skal jeg kontakte?

Vi hjælper gerne, og kontakt os på info@rideforbund.dk