Hvad leder du efter?

Ridesport

Orienteringer fra udvalget

Her får du seneste nyt fra militaryudvalget.

Orientering fra Militaryudvalget den 20. januar 2022

Her er stævnekalenderen for military 2022

Nu er kalenderen for nationale militarystævner i 2022 på alle niveauer klar. Ønsker man som stævnearrangør at byde ind på øvrige terminer eller stævner som Store Hestedag Cup i løbet af sæsonen, så kontakt os endelig. Se stævnekalenderen herunder.

Grundet ændringer i FEI-kalenderen, der pludselig gjorde, at NBC-terminen faldt sammen med den oprindelige termin for DM, har vi i samarbejde med Copenhagen Eventing været nødsaget til at finde en ny termin for DM i military. Men nu er den længe ventede stævnekalender for military 2022 klar, og du finder den lige her.

Kontakt os på military@rideforbund.dk, hvis I ønsker at afvikle militarystævner.

Orientering fra Militaryudvalget den 13. januar 2021

Kære alle

Som noget nyt vil vi i år forsøge os med en ny afviklingsform i Agria DRF-mesterskabet for kat. 2 og 3 i form af en cup med 4 kvalifikationer og en finale. Vi arbejder fortsat på de sidste detaljer, som vi håber på snart at kunne præsentere.

Terminerne for kvalifikationer og finaler er på plads i kalenderen.

Der er ikke krav om deltagelse i flere kvalifikationer, men jo flere ridt, jo flere point og dermed chance for en finaleplads. Man skal have gennemført en kvalifikation for at deltage i finalen.