Hvad leder du efter?

Ridesport

Kæphest

Hvem er bedst på Kæphest? Som noget helt nyt udbyder vi DRF Kæpheste Cup. Kæphesteridning, aka. Hobby Horsning er noget for alle børn/unge, og det er en super sjov måde at få motion på.

Som noget nyt har Dansk Ride Forbund sat en ny aktivitet i verden - DRF Kæpheste Cup - og alle kan deltage!

Der kan udskrives konkurrencer i følgende aktiviteter:

Dressur

Kritik/program
Kæpheste Cup LC1
Kæpheste Cup LC1 - Tegning
Kæpheste Cup MB0
Kæpheste Cup MB0 - Tegning
Kæpheste Cup GRAND PRIX
Kæpheste Cup GRAND PRIX - Tegning
Video af Kæphest dressur
Kæphest dressur (LC1)
Kæphest dressur (MB0)
Kæphest dressur (Grand Prix)
Kæphest dressur (med mange børn)
Ponygames - video af kæphest ponygames
Ponygamesbane (video 1)
Ponygamesbane (video 2)
Springning - video af kæphest spring
Springbane (video 1)
Springbane (video 2)
Springbane (video 3)
Springbane (video 4)

Datoer for DRF Kæpheste Cup-stævner:
Vil kunne ses her, så snart de oprettes på Go!

Regler for afvikling
Du finder regler for afvikling her.

SoMe og lokalmedier:
Dansk Ride Forbund har oprettet facebooksiden ”DRF Kæphest”, hvor DRF Kæpheste Cup og kæphesteridning, aka. "Hobby Horsing" løbende vil blive promoveret. Derudover hjælper vi jer meget gerne med, hvordan I kan øge chancerne for omtale af jeres stævner/kvalifikationer i lokalmedierne. Find de vigtigste "Tips og Tricks" til at få hul igennem til netop lokalmedierne. Hent dem her.

Forhandler af kæpheste
Hos Legehjulet kan du købe markedets nok bedste og lækreste kæpheste. Lad fantasien sejre og lad disse smukke heste stolt bære dit barn rundt til DRF Kæpheste Cup stævner. Kæphestene fra Legehjulet er alle flotte, solide og håndlavede med et højt detaljeniveau. Brugerne kan efterfølgende selv style hestene, så de får et unikt særpræg. Ved køb af kæpheste hos www.legehjulet.dk får du fri fragt til nærmeste pakkeshop. Benyt koden: DRF Kæpheste.