Hvad leder du efter?

Dansk Erhverv

Dansk Ride Forbund samarbejder med Dansk Erhverv om support til vores klubber. Klubber med egen elevskole opnår automatisk gratis Basismedlemskab, og alle øvrige DRF-klubber kan opnå samme medlemskab til en yderst favorabel pris. Læs mere om aftalen her.

DRF har en samarbejdsaftale med Dansk Erhverv (DE) omkring support til vores klubber. Det betyder, at alle DRF’s klubber med egen elevskole automatisk bliver gratis basismedlem af DE, og at de øvrige DRF-klubber kan tegne et Basismedlemskab til en stærkt reduceret pris.

Se listen over de klubber, der automatisk er medlem pr. 1. januar 2021 her (opdateret 4. oktober 2021)

Dét får I adgang til som basismedlem af Dansk Erhverv
Som basismedlem af DE får I adgang til en række services, som kan være nyttige, når man driver en rideklub/elevskole. Det indebærer bl.a.:

• Politisk interessevaretagelse
  • Fri adgang til hotline (personalejura, arbejdsmiljø og erhvervsjura)
  • International rådgivning og internationale standardkontrakter
  • Gennemgang af kontrakter (salgs- og leveringsbetingelser, agentkontrakter, forhandlerkontrakter)
  • Attraktive rabatordninger og kurser

Læs mere om medlemskabet her

Sådan gør I brug af medlemskabet
Hvis jeres klub driver egen elevskole, er I automatisk gratis basismedlem, og I skal ikke foretage jer noget. Får I behov for rådgivning, kontakter I blot hotlinen på tlf. 33 74 64 00 og oplyser klubbens CVR-nummer. Såfremt jeres klub har behov for sagsbehandling, hvilket ikke er dækket af Basismedlemskabet, kan I opgradere til et Full Service-medlemskab på almindelige vilkår.

Sådan melder I jer ind (til klubber uden egen elevskole)
Er jeres klub ikke berettiget til et gratis Basismedlemskab i Dansk Erhverv (DE), og ønsker I at tegne et medlemskab, skal I blot kontakte DRF’s administration via e-mail: klubdrift@rideforbund.dk eller tlf. 43 26 28 28. Prisen på et Basismedlemskab for klubber uden elevskole er 2.812,50 kr. pr. år (normalprisen er 9.310 kr. pr. år + 0,15% af klubbens lønsum).