Hvad leder du efter?

jun
2023
Fra 01-06-2023 til 01-06-2023
  • Spring
  • Hest/Pony

BRN aftenspringning (C)

Stævnenummer
Prop00047815
Dato for resultat d. 01-06-2023
Resultatbehandling færdig
Mulighed for eftertilmeldinger
(Start ikke garanteret - kontakt stævnearrangør INDEN tilmelding)
Fællesejevej 21
4700 Næstved

Kontakt inden stævnet

Emilie Buch
91813741
brn.staevne@gmail.com

Officials

Officials ikke angivet

Klasser

Torsdag 01-06-2023

Spring: LB1* Springning Ponyer (85/75/65 cm) S2 (svh 1) | Max tilmeldinger 999

Præmier:
0: 0
Bemærkninger

Åben for alle

Tilmelding 100,00 (Efteranm. 150,00 )

Spring: LB2** Springning Ponyer (90/80/70 cm) B7 (svh 1) | Max tilmeldinger 999

Præmier:
0: 0
Bemærkninger

Åben for alle

Tilmelding 100,00 (Efteranm. 150,00 )

Spring: LA1* Springning Ponyer (95/85/75 cm) B4 (svh 2) | Max tilmeldinger 999

Præmier:
0: 0
Bemærkninger

Åben for alle

Tilmelding 100,00 (Efteranm. 150,00 )

Spring: LB1* Springning Heste (105 cm) B7 (svh 1) | Max tilmeldinger 999

Præmier:
1: 450 2: 360 3: 270 4: 180 5: 150
Bemærkninger

Åben for alle

Tilmelding DKK 150,00 (Efteranm. DKK 225,00 )

Spring: LB2** Springning Heste (110 cm) B4 (svh 1) | Max tilmeldinger 999

Præmier:
1: 450 2: 360 3: 270 4: 180 5: 150
Bemærkninger

Åben for alle

Tilmelding DKK 150,00 (Efteranm. DKK 225,00 )

Spring: LA1* Springning Heste (115 cm) A (svh 2) | Max tilmeldinger 999

Præmier:
1: 600 2: 480 3: 360 4: 240 5: 150
Bemærkninger

Åben for alle

Tilmelding DKK 150,00 (Efteranm. DKK 225,00 )

Bemærkninger til stævne

~Almindelige bestemmelser ved Baunehøj Rideklub Næstveds D-stævne i spring d. 1. juni 2023.


 BEMÆRK VI TAGER IKKE MOD DANKORT – MEN HAR MOBILEPAY I CAFEEN!

 

1-    Stævnet afholdes Baunehøj Ridecenter, Fællesejevej 21 - 4700 Næstved.

2-    Stævnet afholdes udendørs, opvarmning indendørs (20x40m). Fiberbund både på banen og til opvarmningen. Op og afsadling, samt skridt og trækning skal foregå i vores lille ridehus, som ligger i umiddelbar forlængelse af opvarmningsridehuset.

3-    Hvis det bliver meget dårligt vejr, så vil stævnet blive afholdt indendørs i 20x60 ridehus (fiberbund), med opvarmning som beskrevet ovenfor.

4-    Stævnet er åbnet for alle.

5-    DRF’s reglement med de seneste rettelser er gældende, hvor intet andet er anført.

6-    Seneste rettidige anmeldelsesfrist er fredag d.26. maj.

7-    Anmeldelse kun på DRF GO http://go.rideforbund.dk/forside.aspx.

8-    Ved anden form for tilmelding opkræves et gebyr på kr. 50 indenfor anmeldelsesfristen.

9-    Efteranmelding kan ske i det omfang tidsplanen tillader og ved 50 % ekstra i startgebyr pr. start.

10- Ved efteranmeldelse indsættes indskud på konto 6070 – 0001 213 989 med anførelse af navn på ekvipage og klasse. Kvittering for betaling vedlægges anmeldelse eller vises inden start på stævnedagen.

11- Stævneprogram kan ses på https://online.equipe.com/ ca. 1 uge før stævnet. Klubben forbeholder sig ret til at ændre programmet frem til dagen før klassernes afvikling.

12- Kontaktperson: Niels Holck på mail: brn.staevne@gmail.com 

TD  Claus Sloth

13- Sekretariatets tlf. er: 91 81 37 41 – ENHVER henvendelse under stævnet skal ske hertil. Under stævnet er det ikke sikkert at mails kan blive bevaret.

14- BRN påtager sig intet ansvar for uheld, skader eller tyveri i forbindelse med stævnet herunder ud- og hjemrejse - hverken for personer, heste og ejendele/materiel.

15- Der tilbydes desværre ikke opstaldning.

16- Alle klasservil blive gennemført.

17- Ret til ændringer forbeholdes.

18- Der vil være åbent i cafeen, hvor der kan købes mad og drikke, under hele stævnet

19- Præmier der ikke er afhentet ved stævnets afslutning tilfalder BRN.

20- Klasserne afholdes fortløbende

 

OBS – det forventes at klubbens egne medlemmer bakker op omkring stævnet og melder sig som hjælpere minimum 2 timer hvis man selv regner med at deltage til stævnet.